Hoofdsponsor

1/24 Golf 1 tuning [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nu de eerste laag gelegd met vallejo met als laatste alclad
 
Beste modellers ik heb nog maar eens wat tegenslag :-)ohmy:) de schildering van de body was niet goed ik heb ze er terug af gedaan en gisteren opnieuw gespoten en nu lijkt het mij goed , maar ik moet toch wat meer geduld hebben en de lak goed laten drogen
Nu als ik dan moet wachten nog wat aan het interieur gewerkt , de veiligheidsriemen gemaakt en de slotjes
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
In de rapte al gauw uit verveling om te wachten er nog een t.v.scherm gemaakt moet nog verder afgemaakt worden
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Zo dat was het dan voor vandaag tot morgen ^^;)
 
Dat ziet er in het geheel niet slecht uit Marc!
 
Ziet er goed uit Marc.
Ben benieuwd naar wat je nog allemaal uit je mouw gaat schudden ?

Mark
 
die gordels zien er super uit en die tv is een mooie toevoeging nu nog een playstation toevoegen.
 
Ge krijgt uw goesting ik ben er al aan bezig maar dat is nog ni zo simpel aan die controller van die playstation en op de tv staat (ge kunt da bijna niet zien ) de affiche vabn " the fast and the furius "
Marc
 
Beste Marc

Ik kom nu pas je profiel tegen en volg met grote aandacht de werken!

Voor de velgenkeuze volg ik ook de keuze van DAMNBelgium.
Als je wat meedraait in het echte tuninggebeuren, dan zie je golf 1 vaak met bbs rs. Een velg die onder veel auto's wordt gestoken, maar naar mijn mening perfect past onder dit model.

attachment.jpg

Ik zou eventueel ook opteren voor een maatje kleiner van velg, moest dit een optie kunnen zijn, want ik vind deze wat te groot.
Is het de bedoeling om de normale rijhoogte te behouden? Of is het de bedoeling om een verlaging te introduceren? Zoja, ga je dan voor static of voor air?

De andere aanpassingen vind ik heel proper gedaan! :)
Ben je van plan nog een woofer te installeren in de koffer?

Keep up the good work!
Ik volg alvast!! :)
 
Beste Jorian Ik weet dat het mooi is met bbs velgen maar
ten eerste heb ik er liggen Porsches en BMWs die ik door de jaren heb afgebroken en deels heb weggegooid
ten tweede ik had die velgen eens besteld en die liggen daar maar en ik wou eens iets anders die zouden normaal voor 1/24 zijn maar ik vind ze ook nogal groot anders zijn het gewoon de 13 inch ik schat zou 5,5 of 6 duim breed en dat staat zeker niet
In de koffer kan ik niet want dat was zo een model van KAMEI en daar zat geen achterbank alleen een doosje dat er uitzag als een enorme benzinetank en daar zaten dan de batt. onder voor dat elektrisch motortje
Ik heb al wel kleine boxen voor op de hoedenplank want de koffer gaat toch niet open
Wel heb ik vandaag een playstation controller gemaakt allee ik zal straks fotokes op zetten
Marc^^;)
 
Beste Marc

U velgen zijn natuurlijk geheel u keuze, zolang jij het maar perfect vind! :D
De velgen die de meeste al zouden verkiezen, staan er ook helemaal niet lelijk onder!

Ik ben benieuwd naar de foto's! :)
 
Hier zijn deze beter daar liggen wat lagere banden op maar nu deze in chroom of zilver of wit dat is nu weer een probleem voor mij ????
attachment.jpg
attachment.jpg
Hier de controller die ik gemaakt heb als ge hem kunt zien natuurlijk
attachment.jpg
:laugh::laugh::laugh:
 
Amai, wat een prutswerkje die controller! :p
Voor de velgen vind ik dan toch die smalle spaakjes nog beter! :)
 
Dat is wel heel realistisch gemaakt Marc! Nu eigenlijk nog een decal voor de knoppen rechts haha
 
beste modellers het heeft weer niet mogen lukken , drie dagen geleden de golf in parelmoer gespoten ( opnieuw ) en gisteren middag de grijze metaalkleur erop gezet en hij was zo mooi , dan gisteren avond de beschermende vernislaag erop gezet en deze morgen gaan kijken en wat is het resultaat gekrakeleerd en alleen de parelmoer kleur maar dat was ook acrylaatverf maar van "Pro-Color "
Nu zou ik graag jullie mening erover
Zou ik hem zo laten gelijk een " Special Painting " zoals de Amerikanen dat soms doen
Zou ik hem voor de derde maal terug spuiten ( geen zin in )
Zou ik de onderste laag alleen op nieuw doen in een andere kleur zilver van Vallejo

beste vrienden ik ga de onderzijde terug spuiten zonder pardon zo is het ook niet mooi he kijk maar
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Dat is inderdaad spijtig.
Heb het zelf nog niet voor gehad dus zou niet weten hoe dit komt.
Succes er nog mee! Komt wel goed ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan