Hoofdsponsor

1/24 Golf 1 tuning [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.877
Hallo ik ben hier met mijn eerste project hier ik heb nog eentje staan op een ander forum maar ik denk dat ik dat daar ga stoppen een alom bekende reden die hier al eerder vernoemd is
Dus beste bouwers ik begin nu met een Golf die ik jaren in bezit heb en ik heb ham helemaal gestript en in de dettol gelegd hij staat ook al in de grijze primer hier volgen de eerste foto's
Het was de oude Golf 1 van Kamei maar die was niet meer zo mooi zo dus :)
Sorry maar ik moet eerst fotokes downloaden was ik vergeten ze komen direct
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Dave ik heb wel een probleem met foto's erop te zetten . Roy gaat mij begeleiden met het posten van foto's ik heb op een ander forum nog foto's staan
Marc
 
Marc, nu wilde ik een hele uitleg gaan geven over Flickr / Picasa of dat soort sites, maar het is allemaal veel makkelijker dan dat, kwam ik net achter.

Trobwal heeft het in dit topic beter uitgelegd dan ik het ooit zou kunnen. Klik op de link en bekijk het filmpje een paar keer aandachtig, dan komt het goed!
 
Beste modellers dit is mijn eerste project hier in dit forum ;Ik zal nog in het begin wel wat foutjes maken en daarom exuseer ik mij op voorhand , ik ben niet zo een held in het computer gebeuren
Dit is een Golfke dat ik nog in grote doos had zitten met allemaal oude modellen in . Ik ga proberen er een beetje nieuw leven in te blazen attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Maar hier heb ik wat advies nodig van mensen die pimpen of tunen mooi vinden
Welk velgensetje vinden jullie het mooist graag een reactie
attachment.jpg
Of dit
attachment.jpg
Of een van deze
attachment.jpg
Iets naar de zin laat het me weten
Het volgende wat ik ga doen beelden volgen uiteraard is het interieur , namelijk het was een raceversie en op de plaats van de achterbank zat een bezinetank die heb ik vewijderd en ga er proberen een nieuw interieur van te maken
 
Laatst bewerkt:
Yes gelukt met de foto's, mooi!

Leuk modelletje, weer iets om te volgen. Qua velgen, daar heb ik zelf geen kijk op; ben benieuwd wat men de mooiste vindt.

Dit topic is per ongeluk in het verkeerde subforum terecht gekomen maar een moderator zal wel zo vriendelijk zijn om het even te verplaatsen denk ik.
 
mooi startproject marc,

persoonlijk vind ik die links boven, met die dunne spaakjes het mooist.
 
Foto 1 links of foto 2 rechts. Niet te veel fantasietjes op een Golf.
 
Vrienden ik had niet gedacht er zo snel reactie op te krijgen en dat voor iemand die maar van gisteren lid is bedankt
Ik vind dit tof

Ik moet wel zeggen dat zijn mijn voorkeuren ook en ook op de foto krijg je min of meer een vertekend beeld want op mijn werkblad zien de grote sets er goed uit en hier op foto ziet het er allemaal nogal kitcherig uit
Nu ga ik het interieur aanpakken want het was oorspronkelijk een race uitvoering met een stoel en achter een enorme benzinetank ( daar zaten de batterijen in voor het motortje dat al lang verdwenen is en nooit gebruikt is
Ik ga achteraan 2 kuipzetels zetten en de midden console verlengen en ze hem van binnen ook zowat pimpen
Heeft er iemand een idee hoe ik boxen kan zelf maken voor op de hoedenplank ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Inderdaad, dat valt zeer te waarderen aan deze vriendelijke forumgemeenschap! Ben zelf ook nog maar net lid zoals je weet maar het voelt als thuiskomen.

Boxen op de hoedenplank: Plasticard / Evergreen met beetje stof eroverheen denk ik.

Het beste neem je foto's van een origineel en maak je die na.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok ik bezie het wel eens internet staat trouwens vol van die dingen dat kan ik doen
Vandaag zal er niet veel reactie van mijn kant zit bijna de hele dag in de kliniek met mijn vrouw en dochter
Ik laat wel terug iets weten
Daaag Marc
 
[mod] ik heb dit topic verplaatst naar de auto's omdat dit een bouwverslag is [mod]

Fred
 
Bouwers hier ben ik terug na een dagje kliniek (mijn dochter ) zijn we wat verder geraakt I
Ik ben begonnen aan het interieur van de Golf oorspronkelijk was het een Racewagen met 1 stoel en achteraan een enorme benzinetank ( die eingelijk diende om de 2 batterijen te verstoppen) die heb ik weg gedaan en die plaats vrij gemaakt
 
Hoop dat alles daar terug beter verloopt.
En wij willen foto's zien :D
Mvg Bruno
 
Voor mij foto 1 de linker (achterwiel).
Voor de rest een goed begin gemaakt.
Blijven we met de nodige interesse volgen.

Mark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan