Hoofdsponsor

1/24 Golf 1 tuning [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben al bezig met het snijden van gordels heb al een idee ook hoe het gaat komen
Nu op dit moment heb ik de capaciteiten niet om van alles te bestellen , nu moet ik het proberen allemaal zelf te maken
Marc
 
Vandaag tot de ontdekking gekomen dat die achterste zijstukken voor niets dienen die waren er alleen maar voor de pillen ( batterijen ) in te steken , dus de zaag erin plaats voor wat anders
attachment.php

Nu dacht ik zo als ik nu eens rollbeugels maak
attachment.php

eens passen of dat ze niet te hoog zijn
attachment.php

de deurpaneeltjes mochten ook wat meer uitstraling hebben , daarom er een deurgreep voor gemaakt
attachment.php

attachment.php

alles proper geprimed en klaar maken voor een mooi kleurtje
attachment.php
 
Ben geen autofreak of expert maar je spreekt van rolbeugels en je hebt er 4 zetels instaan. Je zal er dan ook moeten voor zorgen dat je beugels ook achteraan beveiliging geven en dus zullen ze, denk ik, moeten doorlopen tot in het koffergedeelte. Ik kan mis zijn hé!
 
Als je rolkooi functioneel is, heb je normaal geen achterbank meer. Als je rolkooi dan weer meer voor de show is wel. Dus ik denk niet dat het dan echt uitmaakt ;)

Je kan ze natuurlijk altijd van voor aan de voeten laten doorlopen tot in de kofferbak. Maar als je dan 4puntsgordels gaat gebruiken kan je niet veel doen met de achterbank. Voor de veiligheid moet de gordel recht naar achter lopen en geen te grote hoeken maken. Als die te zwaar naar beneden helt ga je bij een rol in je stoel geperst worden en dat kan meer kwaad dan goed doen.

Al ben ik nu mss iets te ver aan het gaan in het realisme :)
 
zeg hebben jullie al een rolbeugel gezien in een bmw cabrio of mercedes of viper die hebben ook zo ronde alleen achter de hoofden , mini cabrio toch ook bij audi springen die naar boven bij een ongeval het is op die optie dat gewerkt heb ( ze staan er nog niet in hoor het was maar om eens te zien )
 
ah zo een beugels. Ik dacht dat het hier ging om een effectieve rolkooi :)
Maar dat is zover ik weet enkel voor in een cabrio. Ik denk niet dat dat mooi gaat staan in een gewone wagen.
 
Ja coachke (Marc) uw laatste foto's zijn niet zichtbaar.
Vermoedelijk vergeten om de wijzigingen op te slaan... dan verdwijnen de foto's ook weer als sneeuw voor de zon.

Mark
 
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
HIER ZIJN ZE DAN
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu zijn de foto's duidelijk te zien.
[mod]Laat de volgende keer een lege spatie tussen de foto's.
Is net even iets overzichtelijker. ;)[/mod]
 
:35: Ik zie de foto's en het ziet er goed uit. Volgen blijf ik doen.
 
Marc weet je al hoe je die "Volkswagen" en "Golf"-plaatjes achter netjes gaat krijgen met schilderen? Drybrushen of zo?
 
Hoi Marc,
waarschijnlijk staan die foto's nog in het cache geheugen van je computer.
En daardoor kun jij ze nog zien.
 
Ik vermoed dat het zo iets is/was Jelle.
Foto's zijn nu wel te zien en moet zeggen het ziet er goed uit.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
ik heb nog van "Bare Foil " liggen en dat is een tof product en dat heb ik al dikwijls gebruikt en ik moet zeggen het geeft een mooi resultaat maar dat is voor laters , eerst eens zien of ik hem mooi in kleur krijg
Ik heb gisteren gewerkt met die vloeibare masking tape of hoe het ook noemt maar dat trekt op niet veel op kleine stukjes toch , ik heb alles terug moeten overdoen
mvg Marc
 
ik begin hier ook al problemen te krijgen om foto's te zien.
 
Eindelijk de eerste kleur nu eerst wachten tot de verf goed droog is
attachment.jpg
attachment.jpg
de deurpaneeltjes zijn ook bijna af
attachment.jpg
attachment.jpg
Het instrumentenbord ook al ingekleurd
attachment.jpg
attachment.jpg
Ben eens nieuwsgierig wat de reacties zullen zijn ???? :ohmy: 8)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan