Hoofdsponsor

1/24 Golf 1 tuning [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vrienden bouwers autofanaten en andere mensen die interesse hebben het einde van mijn Golf 1 is nabij . Ik heb met hart en ziel geprobeerd die oude verhakkelde kit terug nieuw leven in te blazen en hoop dat jullie hem mooi en fijn vinden , ik persoonlijk had hem liever nog mooier gekregen maar ik ben toch een beetje tevreden over het resultaat
Ziehier de onthulling :laugh::laugh::wink:
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind hem fantastisch Marc! De ruitjes zijn een enorme verbetering.

Maar je kent me inmiddels... altijd wat te zeuren :D Je zou denk ik het model nóg mooier kunnen maken door een wash in de deurlijnen. Je verdunt zwarte verf behoorlijk (1:10 verf:verdunner) en laat met een penseel een druppel van die verdunde verf in de deurspleet vallen. De druppel zal zich over de hele oppervlakte van de spleet verspreiden en zo krijg je dieptewerking. Wat je knoeit, kun je weer netjes opvegen met tippy's.

Als je dit niet aandurft (hoewel er eigenlijk geen of weinig risico is) snap ik het wel hoor, het blijft een prachtig model. Ik ben blij dat je de ruitjes hebt aangepakt.
 
Met die achtergrond zo, een zeer geslaagd model :).
Er valt altijd wel over wat te zagen, maar kijkende naar een model met die leeftijd, toppie resultaat. :)
Over wat Roy zei, tamiya heeft van die panel lines verf, heb me verleden week zo'n potje aangeschaft, zeker ook de moeite :).
mvg Bruno
 
Het is een zeer geslaagd model geworden Marc, waar je behoorlijk wat werk mee hebt gehad.
Het eindresultaat mag er echter meer dan zijn. Inderdaad zou je de panellines nog kunnen invullen, maar jij beslist daar in.
Op naar de volgende en hopelijk minder tegenwerking van je model dit keer...

Mark
 
Roy en Bruno ik heb die panellines wel gedaan maar ik denk dat ik het niet goed heb gedaan , ik heb dus de kleur van de auto genomen sterk verdund en dan ze veel donkerder gemaakt en daar inderdaad een druppel in laten lopen en dat ging vlot de rest gewoon afgekuist .
Maar inderdaad op foto's ziet ge dat niet goed maar de volgende zal weer iets beter zijn
Marc
 
Dat is een mooie golf geworden.
Mag je trots op zijn.
 
Chique hoe zo'n oud sleurtje nu toch een nieuw leven krijgt als nieuwe tuningkar :)
Zo gaat het in het echt vaak ook :)

Mooie auto geworden. Op naar de volgende mark :)
 
Beste collega's bouwers bedankt voor het goede commentaar , ik had het eerlijk niet verwacht want ben er zelf niet zo heel tevreden over
Ik ben dus al begonnen aan een nieuw project " de Samba-Porsche " alleen weet ik niet hoe en wat ik moet doen , maar dat zien we dan weer

Groetjes Marc
 
Hij is er toch nog goed uitgekomen!

Wat je ook kan gebruiken is de Smoke verf van tamiya voor de panel lines. Dat is al sterk verdunt zwart eigenlijk.

De Samba bus komt wel in orde ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan