Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hola, deze topic had ik nog niet gezien.
Het is eens iets anders dan takelpanzers en het is een interessant dingetje
Knap werk Ron !
Zo'n gewheaterd koperwerk vind ik de max
 
Goh dat karretje : top scratch ! De opgeschilderde reclame is echt de max !
 
Sluit mij helemaal bij GUnit aan Ron.
Dat karretje ziet er geweldig uit en die handgeschilderde reclame... om van te watertanden.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Inderdaad knappe vorderingen terug. Blijven benieuwd volgen.
 
Bedankt mannen.

Het is weer eens leuk om een diorama te maken na jaren m.et zelf gebouwde onderdelen vandaar dat het ook niet zo snel gaat want het idee zit wel in mijn hoofd maar de uitvoering ervan is weer een ander verhaal.
Maar nu gaat het een beetje opschieten nu de hoofd bestand delen vorm gaan krijgen
 
ziet er schitterend uit, zowel het karretje als het gebouw. Laat je eventueel nog een paar nagelkopjes zien onder de afgebladderde verf?
 
Het is maar plastic hoor Silenoz :laugh:

Maar inderdaad dat ben ik dus glad vergeten maar gelukkig kan ik er nu nog wat aan doen thnx voor de tip.
 
Geweldig projectje dit! Vooral de reclame op de loods vind ik super, ik zou er zelf nooit opgekomen zijn :)
 
dat begint serieus vorm te krijgen! vind het een cool modelletje.;)




grt nicolas
 
Eindelijk weer eens wat gedaan aan dit bouw werk :mrgreen:

Het karretje is bijna gereed op een paar kleine dingen na en wat accessoires erbij gemaakt.

DSC_8802.jpg

DSC_8804.jpg

DSC_8805.jpg

Even de vis erop gezet voor het idee, en ja alles is in balans als de kop erop zit ;-)
DSC_8806.jpg

DSC_8809.jpg

Kwam gisteren binnen voor een ieuw diorama samen met de Remora (een ander schip)
DSC_8810.jpg
 
hahaha, dat begint er geweldig uit te zien... waar haal jij in godsnaam al die futurische toestanden vandaan? :unsure:
 
Bedankt Walesha en als je goed op de doos kijkt dan zie je waar hij vandaan komt :-)
 
Nee geen Oostblok kitje hoor deze komen uit Amerika over gevlogen :-)
Als je achter de naam van de leverancier .com zet dan kom je er ook LOL
 
Ha ok, nu ja, het is ni aan mij besteed hoor maar ik vind het wel boeiende modellen, ze geven de verhalen van bvb Jules Verne wel een derde dimensie... enfin, ieder zijn meug niwaar?
 
Pracht resultaat met karretje Ron.
"Visje" past er perfect op. Tot een mooi dio'tje aan het uitgroeien.
Ben benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Hoi Ron, dit is ook een van de vele die ik tijdens mijn afwezigheid heb gevolgd. Wordt een leuke dio en de 'viskar' past er helemaal bij. LOL
 
Thnx mannen en goed om te horen dat ik op de goede weg ben.

Walesha inderdaad ieder zijn meug want anders word het zo`n saaie boel, ik bouw van alles zolang ik het mar leuk vind en het is een leuke afwisseling met het militaire gebeuren.

Swa die viskar :-) is inderdaad leuk geworden, heeft wel wat denk problemen opgeleverd om tot dit resultaat te komen.

Mark we gaan vrolijk verder en er is nog zat werk om te doen voordat ik de stempel gereed erop mag zetten :-)
 
Ziet er goed uit Ron.
Ben benieuwd naar het totaalplaatje.
 
Dit soort diorama's lijken op knotsgekke dromen die je soms hebt, je krijgt er kop noch staart aan hoezeer je ze ook probeert te verklaren. Nu wil het toeval dat ik dit soort van werk TE GEK vind ! Waarom krijg ik nu ook al zin om zoiets te gaan maken ? !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan