Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is echt de max man, echt leuk gemaakt en zeker en vast goed geslaagd.
 
man, man, daar moet je al plezier aan hebben gehad om te schilderen!!!:P
da's nu eens uw eigen fantasie de vrije loop geven!^^

grt nicolas
 
Mannen bedankt voor de positieve reacties :$

Zoals ik al eerder aangaf is het een hele tijd geleden dat ik een diorama gemaakt heb en nu ik er weer mee bezig ben komt de zin weer terug om er meer te gaan maken en vooral in dit genre fantasie.
Alleen al de lol om zo stom vis karretje scratchen :laugh: om na 3 pogingen eindelijk iets te hebben wat in je hoofd zit.
Ik loop nu al te denken aan de volgende diorama projecten waar ik al een vaag idee heb hoe ik het ongeveer wil hebben maar nog niet helemaal uit ben hoe het te maken :wacko:
Maar eerst deze eens afmaken want ik moet de straat en het gebouw nog steeds verder afwerken.
 
Kom zo af en toe eens kijken maar zie wel dat ik vaker moet komen kijken :sleep:
Wat een leuk onderwerp dat ook nog eens zeer netjes gemaakt wordt, super.

Fred
 
Heb ik mooi kaakpijn gekregen door jouw Ron!
Mijn bakkes valt elke keer open. sdfkkjskng
 
Bedankt mannen en sorry Verbeek voor je kaakpijn :unsure:
 
Ondertussen aan het straatwerk begonnen.
Ik heb hier treinbaan spul van Faller gebruikt omdat ik het niet aandurfde om pigmenten te gebruiken om de kieren tussen de stenen te vullen.
Als de straat gereed is ga ik het groen nog wat bewerken zodat het iets lichter word en misschien nog wat omhooggeschoten dode grassprieten toevoegen.

Alles is uiteraard met een smal/klein kwastje en verdunde houtlijm aangebracht.
Dus eerst die plekken waar je wat wil hebben de houtlijm aanbrengen en dan het Faller product erop.
DSC_8811.jpg

DSC_8812.jpg

En zo rommelen we maar wat verder :-)
 
Om te rommelen zoals je zelf zegt ziet het er wel heel goed uit.
 
Ben ik helemaal met je eens Buzzy.
Dat is niet slecht gerommeld Ron...

Mark
 
HIj gaat mooi worden ron , wordt een pracht resultaat !!
 
Ik volg de voorgaande heren in hun mening, knap Ron !
 
Was deze effe uit het oog verloren maar wat een mooi resultaat!
Echt een "specialleken", bravo:ohmy:
 
Net op dit onderwerp gevallen! TE GEK man! :240:
Ik blijf volgen.

Thierry
 
Thnx mannen en ik hoop hem van de week weer even op te pakken om er iets aan te doen.
 
Het grondwerkje is bijna gedaan.
Ik had gisteren het dak gespoten in een paar grijstinten en vandaag een wash gegeven van burnt umber (niet op de foto)
Volgende stap is met diversen grijstinten oliverf stippen op het dak te zetten in deze in te blenden voor een nog meer verweerd uiterlijk.

DSC_8853.jpg
 
Vooral die straat vind ik super... die doet mij denken aan vroeger, wij hadden toen zo'n keldervloer in baksteen... lijkt er helemaal op!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan