Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Walesha de deur staat nog los want daar moeten nog stalen wielen onder komen (dan komt de deur weer omhoog) en een strip plastic om het stalen loopprofiel op de grond te imiteren.
De bouw van dit dio moet men wel met een natte vinger nemen want het hoeft niet allemaal te kloppen met de werkelijkheid, hoewel enkelen dingen zoals die deur toch wel goed moet zijn uiteraard :)

Bubblegum, GUnit bedankt.
 
Ik begrijp niet goed waar je met dit dio heen wil, maar ik wacht met spanning het resultaat af. :$

kan het mij een beetje voorstellen maar denk dat we weer zullen sdfkkjskng :wow: van het eindresultaat :)
 
Ziet er al schitterend uit Ron.
je ziet echt welke richting je hier mee uit wil.
Ik zit gewoon in stilte te genieten.
De klinknagels op de poort zijn die er afzonderlijk op aangebracht ?
Ben benieuwd naar het vervolg...

Mark
 
Ziet er knap uit.
Je weet wel hoe je onze interesse moet behouden.
 
Niet vergeten zand tussen de voegen te strooien hé ;) Ziet er geweldig uit Ron.
 
Ron, ziet er fantastisch uit volg veel projecten altijd een beetje in stilte (ben nogal schuchter?)
anderzijds moet deze zomer 100 m² klinkers leggen interesse :D

Grtx Jan
 
Thnx heren :)

Mark de klinknagels zijn uit een stuk printers aluminium uitgeponst en los geplaatst met een beetje vernis.

Tomas zand zal wel niet lukken want dat is te grof maar ik zit te denken aan of pigmenten of plakkaat verf om het zand te imiteren.

Jan ik volg ook een hoop topics in stilte niets mis mee maar voor 100 m² kom ik echt niet hoor veel te weinig werk :laugh::laugh:
 
Dat bedoelde ik ook :laugh: Misschien met bloem? Al weet ik niet hoe de houdbaarheid daarvan is...
 
eens proberen met een bleke wash? gebouw ziet er schitterend uit, benieuwd hoe alles uiteindelijk samenkomt
 
Vandaag mijn nieuwe airbrush maar eens ingewijd die al 5 maanden lag te wachten in zijn doosje :mrgreen:

Dus vandaag de loods of wat het ook mag zijn in zijn basis kleurtjes gezet voor de verdere afwerking.
Ook heeft de kop van de vis zijn eerste pin washes gehad met burnt umber en nu hier vanuit verder werken om de kleur van het koper te verouderen.

DSC_8742.jpg

DSC_8741.jpg

En een foto om een idee te krijgen welke kant we opgaan en het bevalt me prima tot nu toe.
DSC_8740.jpg
 
Dat ziet er inderdaad goed uit man. Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Ik vind hem prachtig Ron. En die nieuwe airbrush doet het ook geweldig.
De richting die hij uitgaat is ook duidelijk... naar links :laugh::laugh:
De richting die je er zelf mee uitgaat, gewoonweg schitterend en genieten voor ons.
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Bedankt voor de reacties mannen word hier gewaardeerd :)

Niet echt gelukkig hoe de Haarlak methode uitpakte op het gebouw heb ik deze maar opnieuw aangepakt.

Oude situatie,
DSC_8743.jpg

DSC_8744.jpg

Toen als basis kleur een houtkleur genomen en hierover heen (na de haarlak) een licht blauwe kleur gespoten.
Beter :-)

DSC_8748.jpg

DSC_8749.jpg

Ook weer een stukje verder ingelijnd aan de vis, nu rest alleen de bovenzijde nog.

DSC_8752.jpg
 
Sterk weer Ron, je tweede hout is subtieler maar ook mooier van kleur vind ik eerlijk gezegd. De poort is Machtig !!! Visje vond ik al knettergek geweldig !
 
Hey,

Indd, ik kan onze Guy gelijk geven, tweede lijkt me beter te zijn.
De poort is graaf...
Breng je nog verfchips op zodat er nog meer variatie in zit of niet?
Visje is indd gewoonde max. Zal een mooi een dio worden in de tijd van Jules Vernes en Co... ;)
 
Bedankt mannen.

GUnit, de tweede versie is precies wat ik wilde hebben want die eerste uitvoering was veels te donker en niet echt goed uitgepakt, dus gewoon even opnieuw aangepakt.
Swaken, Dit alles is pas de basis dus er komen nog wel wat aanpassingen ;-)
 
Schitterende verbeteringen Ron. Veel beter zo.
Ben benieuwd naar wat je nog allemaal in petto hebt...

Mark
 
Nog niet echt opgeschoten met dit projectje maar er is wel iets gedaan in de tussentijd.

Ik heb een reclame op de muur van de schuur geschilderd, deze is nog niet helemaal gereed.
Ik ben bezig gweest met een karretje waarop de vis komt te staan dit karretje is versie nummer vier, de eerste drie karretjes waren het dus niet qua model helaas, aan het karretje zit nog wel wat werk voordat ik hem gereed heb.

DSC_8754.jpg

DSC_8753.jpg

Word vervolgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan