Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.301
Nieuw jaar nieuw project :mrgreen:

Ik ga dus vissen op deze jongen lijkt me een leuke aanwinst voor in het aquarium :)

Ik bespaar jullie de naam en dat scheelt mij weer typen dus gelijk maar een paar foto`s plaatsen voor jullie plaatjes kijkers ^^

De hoes die om de doos zat en tevens gelijk de handleiding is.
DSC_8538.jpg

DSC_8540.jpg

De inhoud wat resin prut en PE en wat aftermarked handwielen en tandwielen om de resin handwielen te vervangen.
Die tandwielen zijn van lasercut papier, had dit nog niet eerder gezien maar ziet er strak uit en ook het detail.
DSC_8537.jpg

DSC_8539.jpg

Nog wat detail shots van de binnenzijde en er zit nog wel wat overtollig resin om te verwijderen :nowink:
DSC_8542.jpg

DSC_8541.jpg

Oja de schaal is 1/35 :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is een speciaaleke Ron, heb die nog nooit gezien.
Veel plezier met de bouw hiervan!

Fred
 
Dit is inderdaad een specialleken,
Zelf ook nog nooit gezien.
Veel bouwgenot.
 
't is eens iets anders, wel een leuk onderwerp. ziet er niet zo klein uit ook. veel succes met het schilderen en verweren van deze...
 
Inderdaad het is weer eens totaal wat anders en een leuke uitdaging :)

Vergeten erbij te zetten dit visje is in de 1/35 schaal dus er zijn mogelijkheden om er een leuke vignette bij te maken.
 
Veel plezier met dit specialleke !
 
Dit is een aparte Ron !! waar heb je die opgevist !!! zeer apart
 
Hey Ron ,wat een uniekje heb je daar ,succes met de bouw ;)
 
Succes met dit toch wel aparte project, zal het volgen om iets te leren van je spuit techniek :), zal wel de moeite zijn.
Hoe ben je bij dat project gekomen, cadeau, of bewust voor zo iets speciaal gekozen?

Mvg
Dirk
 
Prachtig Ron......wat een mooie en speciaal :wub:....we gaan met de teletijdmachiene terug in de tijd van Jules Verne:D..blijf dit op mijn stoeltje volgen zele :D
 
Oe da's een leuke :) Mag ik vragen waar je die tandwielen vandaan hebt? lijkt me wel iets voor mijn stoompunk project dat hier ligt te verstoffen.
 
Bedankt allen voor de positieve reacties, we zijn zeker allemaal vis liefhebbers :)

Tomas ik heb die tandwielen hier vandaan http://www.vectorcut.com/

Pantani ik heb uiteraard bewust voor deze gekozen omdat ik wel van aparte modellen hou...... modelbouw gerelateerd uiteraard :wub:
 
Das een beoiende site met veel mooie dingen, heb er al een deel gezien dat me wel aanspreekt.
Heb je die wieltjes hier besteld en ging dat zo'n beetje vlot qua betaling/levering?
 
Ja daar komen de wieltjes vandaan, betaling via Paypal en een vlotte verzending en een net contact met de eigenaar.
 
Ja daar komen de wieltjes vandaan, betaling via Paypal en een vlotte verzending en een net contact met de eigenaar.
Dat is een hele geruststelling... ik heb al een lijstje gemaakt. :D
 
Bedankt voor de link Ron, da's weer ééntje voor de favorieten :)
 
Daar is het forum voor Tomas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan