Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Erg apart en zeer goed gebouwd Ron.
 
Mooi man!
Komt er een dio omheen, of zet je hem in je aquarium? :).

Peter
 
inderdaad een apart geval,ben ook benieuwd naar de kleuren.
 
Thnx heren :)

GUnit het bouwen stelde niet zoveel voor hoor kon het bijna vergelijken met een Tamiya kitje voor de verandering 8)

Makamba, Er komt nog iets bij maar ik ben er nog niet uit wat precies het kan van een eenvoudige bok zijn tot een gedeelte loods.

Maerlandt, Ik ook :)
 
Toch wel iets aparts, als ik dit situeer in de verhalen van Jules Verne zou ik persoonlijk opteren voor een koperachtige kleur, brons of roodkoper.
 
dat kleur had ik ook in mijn achterhoofd.

grt nicolas
 
Inderdaad in die kleuren range wil ik het wel zoeken om hem af te werken en het kan in principe ook bijna niet anders want het wel Steampunk stijl dus veel koper en ander spul wat je moet poetsen :)
 
Ten tijde van de industriële revolutie die zo ongeveer begon in de tweede helft van de 19de eeuw werd tot na de eerste wereldoorlog heel veel koper gebruikt voor silo's, machines, (stoom)-ketels enz. Het gebruik van staal daarvoor kwam later nadat betere staalsoorten werden ontwikkeld. Ik vermoed dus dat jouw visje zich ergens in die periode situeerd.
 
Vis in stealth mode :mrgreen:
Zwarte primer
DSC_8721.jpg

Basis copper van Tamiya
DSC_8722.jpg

Tweede laag de vis iets opgelicht met een mix van copper en gold leaf, bijde van kleuren van Tamiya.
DSC_8723.jpg
 
Mooie kleur dat koper Ron. Ziet er mooi uit.

Fred
 
Heel mooi dat koper kleurtje, niet meer te zien dat de vis van plastiek ,is precies het echte metaal.

Jean-Marie
 
Tja hier kan ik echt niets aan toe voegen. Net echt koper. Knap man.
 
Ja Ron, dat is de kleur die ik er ook voor in gedachten had.
Blijkbaar ben je, behalve in schilderen, ook goed in gedachten lezen...;);):laugh:
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Iedereen bedankt voor d etoffe reacties op de koperkleur en ben er zelf ook wel gelukkig mee :)
Ik ben nog wel van plan om een enkele plaat een iets donkerder tint koperkleur te geven om er wat meer leven in te blazen.
Maar nu eerst wat metaal kleuren spuiten zodat de koperkleur nog wat langer kan drogen voordat ik ga afplakken :wacko:
 
Hele mooie koperkleur Ron.
Ga je er nog algen en zeepokken aanmaken?

Peter
 
Peter ik loop wel te denken over die Algen maar zeepokken hmmm dat gooien we in de eerst komende vergadering :)
 
Mooie kleur geworden Ron,
ga je ook nog iets van een groene gloed er aan geven zoals je bij ouder koper ook wel ziet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan