Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een specialleke Ron. Ga je er ook een bijhorend aquarium voor bouwen ?
Succes. Blijf met veel nieuwsgierigheid volgen.

Mark
 
Das een specialleke.
Ga ik zeker volgen.
 
Helemaal mijn ding niet :nowink: , maar ik ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal worden ;)
 
Nee Mark geen aquarium voor mij , het idee is wel grappig hoor.:-)
 
Al een stukje opgeschoten met Nemo zodat het resin werk er bijna op zit op wat putty werk na.

Daar ik zijn kop open wilde laten om niet al het detail te verstoppen heb ik door middel van een koper staafje de kop in de juiste positie gezet om alles later goed te kunnen zien als hij gereed is.

DSC_8550.jpg

De stoel, handels en aandrijving aangebracht (alle zit nog los uiteraard)

DSC_8551.jpg

Gelijk maar even wat nieuwe klinknagels gemaakt van Milliput omdat er enkelen beschadigd waren of gewoonweg niet mee gegoten, waar ik me wel iets van kan voorstellen want die klinknagels zijn uiteraard prima puntjes waar in de mal een luchtbel kan vormen tijdens het gieten.

DSC_8552.jpg

DSC_8553.jpg

Volgende stappen het PE werk.
 
Zeer apart man deze !!! ik ben benieuwd verder
 
ziet er een leuk project uit. is echt iets speciaal zoals eerder al gezegd.
Leuk dat je hem open laat, anders ga je teveel detail weg steken waarschijnlijk.
 
Fijn om te zien hoe je met I.M. die rivetten hebt nagemaakt.
Zal wel een priegel werkje zijn geweest om die er uit en op hun plaats te krijgen.
Leuk detail dat je hem deels open laat.

Mark
 
Mark ik moet ze er nog op zetten maar dat is het werk niet gelukkig.
Om ze eruit te halen viel ook wel mee, ik had eerst met een fijn schuurpapiertje lichtjes het meeste Milliput weg geschuurd (terwijl het nog in de mal zat) en toen de klinknageltjes eruit gehaald en even tussen mijn vingers gerold om het laatste beetje Milliput te verwijden.
 
Nice.... een Fichtenfoo kitje. Hoe is de kwaliteit van de resine ? Ik heb er al heel wat positieve reacties op gelezen. Uniek model. Ik ben benieuwd naar de afwerking ! Komt die in een setting te staan ?
 
@ Ron een apart model, het heeft iets.
ben er zeker van dat je er een stille genieter bij hebt.

heb je enig idee of men instant mold ergens in Belgie kan bestellen.

Grtx Jan
 
Hej Ron, supergaaf deze vis :ohmy: ga je ook híer volgen dus !
Steampunk style vind ik zooo cool !!

Have fun !

steamy punky groet :)
Peter
 
lijkt wel uit een jules vernes verhaal, cool ding!:8
 
Nog nooit gezien...
Maar ik denk dat ik op het eerste gezicht verliefd geworden ben.
(hoop dat mijn vrouw niet meeleest)

Peter
 
Nu de Hetzer tijdelijk gereed is had ik weer even tijd voor het visje :)

Wat is er zoals gedaan, niets bijzonders dus alleen al het PE werk gesoldeerd en de PE stukken aan hun resin onderdelen gelijmd.

Toen was ik wel nieuwsgierig hoe alles er zoal uit kwam te zien en alles dus even gedryfit (dus niets zit nog vast)

Het resultaat,

Ik had hier nog een paar soldeer draden aangebracht tussen de kop en het lichaam om de onderdelen maar even een naampje te geven :$
20130308_160744.jpg

20130308_160728.jpg

20130308_160701.jpg

20130308_160610.jpg

De foto`s zijn met de telefoon geschoten want de accu van de camera was op, dat krijg je als hem aan laat staan :tongue:
 
Er komt vorm in ben benieuwd naar de kleuren?
 
Frank het worden allemaal metaal kleuren ;)
 
Er begint echt vorm in te komen Ron.
Ziet er inderdaad al erg goed uit.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Ik ben ook benieuwd Mark want zoveel ervaring heb ik nou ook weer niet met metaal kleuren dus weer een nieuw adventuur op modelbouw gebied
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan