Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thnx mannen.

Yamato, die site kon ik nog niet dus even gelijk een bookmarkje van gemaakt, wel jammer dat het alleen 1/35 is wat ze hebben maar er zitten wel leuke dingen tussen zag ik even snel.
 
Met die overzichts-foto valt pas op hoe klein het is. Puik werk Ron.
 
De eind foto`s van dit project.

DSC_8882.jpg

DSC_8889.jpg

DSC_8888.jpg

DSC_8887.jpg

DSC_8886.jpg

DSC_8885.jpg

DSC_8884.jpg

DSC_8883.jpg

DSC_8881.jpg

DSC_8880.jpg

DSC_8879.jpg

DSC_8878.jpg

DSC_8877.jpg

DSC_8876.jpg

En een sfeer foto na gedane zaken.
DSC_8859.jpg
 
Woorden schieten me te kort, daarom een welgemeend en hartelijk daverend ApplausApplausApplausApplausApplaus
 
Hey,

In 1 woord, WAOUWWWW :)

Prachtig Ron, wat een klasse man. Fijn over gans de lijn.... ;) :)
 
Dit is inderdaad een mooi juweeltje geworden, proficiat :)

[Mod] Heb de eindfoto's in de eindgalerij geplaatst ;) Je kan ze hier vinden[uit]
 
Prachtig resultaat, is zeer speciaal maar zeer mooi geworden, proficiat.
 
Schitterend Ron, ik heb wel niks met dit soort dingen, toch vind ik het een knap stukje werk!
Gr Johanna
 
Gewoonweg prachtig Ron. Alles in de juiste proportie aanwezig.
Mooie detaillering, goed oog voor details (kat is leuk...)
Weinig meer aan toe te voegen, behalve een welgemeende proficiat.

Mark
 
Ron, dit is een geweldig resultaat geworden.
Hoe vaker en langer je kijkt hoe meer details je tegemoet komen..
Goed gedaan..!!!


Greetz
Jim
 
Man man mannnnnnnnnnnnnn wat mooi , je heb zeker een prijs winnaar kerel , top afgewerkt en komt mooi warm levendig over toppie !!!!
 
Fantastisch mooi, denk ook dat je hier inderdaad een winnaar mee hebt. Kom deze hopelijk eens "live" tegen zodat ik hem van dichtbij kan bekijken. Dikke proficiat !!:wow:ApplausApplausApplaus
 
Mannen bedankt voor de zeer positieve reacties op mijn gebakken schol :) zal er bijna verlegen van worden.

Een prijswinnaar dat zullen we helaas nooit weten omdat ik al jaren niet meer aan wedstrijden mee doe en eerlijk gezegd ook niet meer zal doen, ik bouw puur mijn eigen ontspanning en deel het graag met jullie hier en dat geef mij al goed gevoel.
Maar nu op naar het volgende model want die stapel modellen moet lager worden :laugh:
 
Kan er ook niets meer aan toevoegen. Prachtig gewoon. Spijtig dat je niet meer aan wedstrijden mee doet. Had hem graag eens in het echt gezien

Jean-Marie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan