Hoofdsponsor

1/35 Visje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja wat kunnen we er nog aan toevoegen Ron ? Alles is al door de collega bouwers gezegd.
Ziet er hoe langer hoe beter uit. Ben benieuwd naar de verwering...

Mark
 
Thnx heren.
Vandaag de eerste behandeling gedaan nog niet helemaal wat ik in gedachte had maar dat zal wel in de vervolg behandelingen goed komen hoop ik :-)
En we gaan rustig aan verder.
 
Weer een stapje dichterbij de finnish.

Het dak is behandeld met een wash van Burnt Umber daarna met diversen tinten grijs puntjes gezet en ingeblend.
Toen begonnen met wat algaanslag.
Vind het redelijk gelukt en laat het nu even drogen om van de week er misschien nog wat aan bij te werken?
DSC_8856.jpg
 
ziet er mooi uit. ik weet niet of er een soort dakgoot bijkomt? anders kan je ook groenaanslag op de grond simuleren
 
Dikke complimenten Ron, dat straatje da's echt top en fijn bewerkt. Alles valt hier in de plooi, wat gaat dit mooi worden !
 
Ben ik helemaal met G eens hoor Ron.
Schitterend dio'tje in wording...
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Is inderdaad een pracht.
Ben benieuwd om hem eens life te zien.
 
Bedankt voor de positieve reacties heren :)

Vandaag nog wat in de weer geweest met de groene slijm om alles een beetje meer naar elkaar toe te trekken en ik vind het al beter eruit zien.
Slenoz ;) Ook een iets groene uitslag op de straat is uiteraard niet vergeten, dat krijg je als je geen regengoot heb

DSC_8857.jpg
 
Hey,

Dat wordt hier een prachtstuk, oog voor detail, daar draait het hem om.. ;)
Prachtige verwering Ron, en dan te bedenken met die koperen vis ervoor, dat gaat hier voor mooie contrasten zorgen... ;)
 
Goh dat groene algenstreepje op de stenen : subliem !!!
 
't Is hier al allemaal gezegd, prachtig gewoon !!!!
 
Gaat inderdaad een speciaal en mooi dio worden!

Fred
 
Zo dat is even schrikken van al die reacties hier :-) thnx mannen voor de reacties en dat jullie het wel wat vinden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook veel plezier beleeft aan dit werkje ook al duur het voor mijn doen erg lang maar ik denk altijd teveel na wat de volgende stap en kleur zal worden.
Afijn ik ben redelijk tevreden en er zullen zeker meer diorama`s/vingnettes volgen wat ik heb er weer plezier in gevonden.
Nu ben ik bezig aan de laatste dingetjes en hoop dat ik deze of volgende week dit werk af te ronden zodat ik weer verder kan met de liggende projecten :-)
 
Hey Ron, ik had in het begin gezegd dat SF niet zo mijn ding is, maar ik sta verbaasd van wat jij er van maakt. Dit is een pracht van een dio die SF in een totaal ander daglicht plaatst van wat er normaal gezien van gemaakt wordt...
Nooit gedacht dat ik dit van een SF model ging zeggen, maar ik kan haast niet wachten om het totaal plaatje te zien ;)
 
Bij deze dan Beyond :laugh::laugh:

Een teasertje :mrgreen:

Ik hoop overmorgen een leuke serie foto's te schieten.

DSC_8858.jpg

En nee het is geen rommeltje op mijn werkplek :8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan