Hoofdsponsor

1/48 Provincie van Utrecht 1663 1/48 [wip]

trapje en de spil afgebroken want dat was niet echt juist

de voorste reling + het schot

003_zps9cc10567.jpg

004_zps2e46b381.jpg

005_zps7cf32fea.jpg
 
Ik blijf mij steeds afvragen hoe je het toch steeds voor elkaar krijgt.
 
thx dick maar ik ben er nog niet helemaal maar het gaat er tog aan zitten komen dat de bak klaargeraakt.

heb het schot ook nog maar eens uitgebroken wegens weer niet goed en ben ook de andere reling aan het zetten.

als ik het zo bijelkaar tel heb ik al meer afgebroken aan de bak dan gebouwt ;) maar zo blijven we wel lekker bezig, tog ben ik blij dat het nu bijna juist is
 
ik heb nog maar eens een verandering gedaan , ik vond de reling niet mooi dat ze hoger stak dan de zijkant dus ben ik kleinere kolommetjes gaan maken zodat de relingen even hoog zaten
de voorste heb ik vandaag dus vervangen morgen de andere doen

002_zps58593b24.jpg
 
Schitterend Dirk, verder kom ik even niet :)
 
ja dirk knap werk men ik ben het hier met bewondering aan het volgen
 
prachtig werk weer Dirk, bouw maar rustig verder zodat wij kunnen blijven genieten.
 
ik weet niets meer te zegen maar ik geniet er zeer veel van hoe je het allemaal voor elkaar krijgt .
gr dirk d
 
thx ;) het is niet alleen het bouwen maar ook de lectuur die je er bij moet hebben hoe het moet anders lukt mij dit ook niet.

en met de twee samen kom ik er wel uit . ook is het soms uren zoeken in de boeken om daarna 10 min te bouwen , maar dat maakt het nu juist zo leuk
 
Dirk, ik kijk al uit naar volgende week zodat ik dit in het echt kan zien.
 
heb nog eens wat fotos getrokken van de vorderingen want het was weeral ff geleden

006_zps9af9ab70.jpg

008_zpsb167ef34.jpg

nu moet ik eerst aan de spiegel verder doen en dan kan daarna het laatste dek er op van de hut en kan ook de reling verder afgewerkt worden.
 
nee ik heb vandaag het kruis in de spiegel gemaakt maar moet nog een stuk van de doorluchtige wulf plaatsen morgen .
het laatste dek en de bovenste reling zal echt niet meer gaan dick. dat is voor volgende week.
daarna nog de zijgalerij en vooraan de boeg het galjoen
 
ik ga eens iets zeggen,miljaar,wat een pracht werk,
doe stille verder dat we kunnen blijven genieten van dit prachtig vaartuig,
groeten,ronny
 
schitterend al die timmermanswerk
Heel speciaal werk
groetjes
ward
 
thx
heb er eens een doek aangehangen maar het geeft een beetje een raar beeld omdat er geen fortunig op zit dus denk ik er aan om deze er weer af te halen.
ben ook met het kruis bezig in de spiegel

001_zpse455a945.jpg

002_zps19ea40f1.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan