Hoofdsponsor

1/16 Sd.Kfz. 184 Elephant [wip]

Thnx mannen :)

Mark helaas kom ik niet onder een camo uit omdat al die olifanten er van voorzien waren dus kan ik me weer uitleven als ik een patroontje heb gevonden wat me wel bevalt.

Makamba, weinig verassingen wat de camo betreft want ik weet het zelf nog niet :) wat de lengte betreft inclusief loop iets van 50 cm
 
Ik verheug me al op de camo-werken Ron.
Ben reuze benieuwd wat je uit je AB gaat schudden...:laugh:

Mark
 
Jouw calvarietocht heeft opgebracht! Proficiat voor het doorzettingsvermogen en het resulaat!

John
 
Thnx John.

Na twee dagen spelen met de basiskleur zit deze erop, gebruikte kleur is Dark Yellow (XF60) en deze wat opgelicht met Buff (XF59)

Ik moet nog steeds een leuk patroon uitzoeken maar ik zoek info waarop de camo uit alle hoeken is te zien tot aan op het dak toe.

DSC_9465.jpg

DSC_9464.jpg
 
Dat is alvast een veel belovende start Ron.
Ik kijk al uit naar het camo patroon, dat beloofd.

Mark
 
De camo zit erop en op een paar puntjes na ben ik wel tevreden mee, de puntjes werk ik na de decals wel bij en kan de laatste laag vernis erop voor het wheateren.

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg
 
Hij ziet er prachtig uit Ron. Leuke camo die je hebt gevonden.
Ben benieuwd naar de decals en de weathering die er aan gaat komen.

Mark
(3900)
 
Top spuitwerk heb je de cammo uit de hand gespoten of heb je alles afgeplakt..
 
Bedankt mannen.

Danny ik heb alles zo uit de hand gespoten net als in het echt ;)
 
Prachtige camo ! Het geel met XF60 is een prima start om verder te werken, niet te donker. Zelf gebruik ik ook liefst XF60 voor het geel, XF59 gebriuik ik eerder voor DAK-geel.

Succes nog met je schilderen.

Groeten Rik
 
Bedankt Rik.

Ik heb uiteraard ook XF60 gebruikt maar nog wel lichter gemaakt met Buff omdat ik hem anders te donker vind na al de behandelingen die hij nog moet ondergaan.
 
Amaai, echt wel ferm zenne Ron...!!!
Heb wel een vraagje... waar blijf je met zo een enorme tank ?dat plaats je toch zomaar niet op een aanrecht of in een vitrinekast ;-) ?

Grtz yves,
 
Als het goed is Yves moet hij net in de vitrinekast passen en zo niet dan gaat hij gewoon de tuin in :)
 
Gewoon in de tuin naast de tuinkabouter :)
 
Alléé vooruit... nu gaan ze hun tuinkabouters ook al bewapenen!:laugh::laugh::laugh:
 
Nette Camo, Ron. Laat de 'mega' verwering maar starten.:laugh:
 
Swa die camo is alweer verwijderd hoor :) was niet naar mijn zin.
Wilde vandaag een tweede en een derde poging doen maar door steeds problemen met spuiten kon ik weer over nieuw beginnen om gek van te worden.

Dus al mijn Valejo air opgepakt en in de kliko gedonderd altijd problemen met fijn werk met die kl*te verf
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan