Hoofdsponsor

1/16 Sd.Kfz. 184 Elephant [wip]

Inderdaad Mark ik word er een beetje moe van van al die slecht passende onderdelen dit is toch wel nummer een op de lijst van slechte bouwprojecten :-(

Maar we geven de moed niet op en gaan vrolijk volgend jaar verder LOL
 
Dat kan ik best geloven Ron. Maar met jouw bouwkunsten ga je ook hier wel een happy end aan breien (bouwen)... :)
Heb je in ieder geval al iets om naar uit te zien in 2014, al was het dan misschien niet het gewenste... ^^

Mark
 
Eindelijk zijn de laatste aanpassingen aan dit model gedaan, morgen even erop zetten als ik tijd heb dan vind ik dat de bouw van dit kreng wel gedaan is :mrgreen:

DSC_9405.jpg

DSC_9406.jpg

En een grove opzet van Joseph&Helmuth the Hun
DSC_9407.jpg
 
Mark dat zal nog wel even op zich laten wachten, eerst even afbouwen je weet wel de beruchte laatste lootjes en dan even sparen voor verf :laugh:
Nee hoor ik laat hem even ongespoten om weer wat inspiratie op de doen en wat andere dingen af te maken die iets verder bij de finish zijn ;)
 
Even parkeren en laten bezinken Ron, hij is bangelijk mooi gebouwd tot nu.
 
Inderdaad G. even opzij zetten na al die tegenslagen om wat rust te vinden om hem verder af te werken want anders gaan we de boel forceren omdat je er vanaf wil zijn en dat kan niet uiteraard ;)
 
De bouw is gereed en nu sparen voor een paar liter verf :mrgreen:
Nu de figuren proberen een beeje netjes te kwasten.

DSC_9408.jpg

DSC_9409.jpg

DSC_9410.jpg

DSC_9411.jpg
 
Holy crap ! Ron jongen dit is echt MASSIVE geworden ! De Zimerite vooraan in stervorm kicks ass.
 
Hey,

Indd, je hebt er veek werk aangehad, maar het resultaat is navenant, in 1 woord, schitterend.... :) ;)
 
Ron, ik kan de anderen bijtreden! Een zeer knap resultaat.
 
Inderdaad een pracht van een mastodont !

Nu uitkijken naar zijn jasje. Succes met de schilderwerken.

Groeten Rik
 
een mooi beestje geworden die panzer
 
Na lange tijd hier maar weer eens leven inblazen :)

Eerst maar eens goed de stof en andere meuk onder douche verwijderd want dat wilde niet lukken in de afwasbak :)

DSC_9451.jpg

En toen een halve liter primer erop gezet en zag dat er nog een enkel klein dingetje nog wat aandacht nodig had.

DSC_9452.jpg

DSC_9453.jpg

Dus binnenkort de eerste kleur erop.
 
Het is me toch nogal een "beest" hoor die Elephant op die schaal.
Nog goed dat je hem niet in bad hebt moeten zetten... had ie gelijk zijn duikexamen kunnen afleggen, en met dat gewicht...

Dus binnenkort de eerste kleur erop.
Na een eerste kleur komen er dus nog. Dan zal het wel een camo patroon zijn dat erop gaat komen.
Ik ben benieuwd naar het vervolg Ron.

Mark
 
Yep inderdaad, das een serieus gevaarte.
 
Hier heb je heel wat pottekes verf voor nodig, Ron. Maar het wordt een knap 'beest'!
 
Wat een mooi bakbeest Ron.
Hoe groot is hij ongeveer?
Wil je ons al inlichten over de camo, of wordt het een verrassing.

Peter
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan