Hoofdsponsor

1/16 Sd.Kfz. 184 Elephant [wip]

Inderdaad Mark het bruin heef iets van rood in zich, maar op de picca lijkt het erger dan in het echt en zal ook wel verdwijnen na al de handelingen om hem te verouderen.
Maar ik kan hem altijd nog een nieuwe winter camo geven die er net half uurtje opzit dan is mijn probleem ook opgelost :wow::laugh::laugh::laugh:
 
Hey,

Ron, dat bakbeest lijkt me zeker niet slecht man... :)
Het is indd geen gemakkelijke camou, maar ik denk met het leggen van fliters en washes dat de camou zo al zal verzwakken, ik zou het een kans geven.. ;)
 
Mijn inziens is een winters jasje niet nodig, Ron. Met een veroudering denk ik dat je precies goed zit. suc6 ermee.
 
Ik denk dat die mannen in the field minder begaan waren met hun camo;-) het is mooi, Houden zo
 
Toch maar overgespoten want anders blijft het maar storen en dat is ook niet echt de bedoeling.
Nu ben ik zo goed als tevreden (blijf een ****-erd) en kan deze versie morgen of later in de week in de vernis voor de verdere behandelingen.

DSC_9524.jpg

DSC_9525.jpg

DSC_9526.jpg

DSC_9527.jpg
 
Gelukkig wel Mark nu kan ik eindelijk weer na een paar dagen slapen :laugh::laugh:
 
Mooi werk, maar hoe ga je de tracks schilderen?

Grtz Bart.
 
aha, heel goede vraag van die tracks. Ik popel om het antwoord daarop te weten voor de nog te bouwen tanks die hier op de stapel liggen.
 
Bart de tracks zijn toch al geschilderd alleen nog wat modder erop 8)
 
Okee, ik dacht dat ze nog in de primer stonden, laat de modder maar komen.

Grtz Bart.
 
Prachtige camo, zeer geslaagd. Mooie soft edge spuitwerk en geen te harde kleuren.

Op naar de verwering !

Groeten Rik
 
Bloed kruipt, hé Ron. Maar eerlijk is eerlijk het is zeker een verbetering.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan