Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spuitwerk ziet er gladjes uit ;)
Heb je geen schrik dat je nadien nog de plaatsen zal zien waar je sprue nog vastzit aan de wagen?
Zelf vind ik dat vervelend als ik nadien nog die kleine puntjes moet behandelen (is bij mij nooit zo strak afgewerkt als de rest...)
 
Hoi John en Beyond,

Bedankt voor de reacties.

Oei, heb ik niet bij stil gestaan, had ik er aan laten zitten omdat ik dan de onderdelen kon vast zetten in de spuitcabine, ik los het op.
 
Hoi,

De airbrush van revell heb ik nu voor de eerste keer gebruikt, is goed gegaan, ik heb de bodem gisteravond gespoten en ziet er goed uit na mijn mening.

attachment.jpg



:)
 
Dat ziet er zeker netjes uit Bart. Lekker strak zo te zien!

Fred
 
Hoi,

De motor heb ik op de bodem geplaats en van decails voorzien, de stoelen heb ik gspoten en de decails er op gedaan en de dashboard heb ik geschilderd en ook de decails er op gedaan, alleen ht stuur moet ik nog doen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Dat ziet er allemaal strak en netjes uit.
Toch nog een vraag/opmerking: moet dat dashboard zo glanzen?
 
Fijn spuitwerk op de chassisplaat !
 
Ziet er goed uit Bart.
 
Dit spuitwerk mag gezien worden,ben zeer benieuwd naar het vervolg van dit mooi project....
 
Je kan wel zien dat je veel geleerd hebt van de Samba bus Bart, ziet er goed uit hoor.

Fred
 
Hoi Bedankt voor de reacties,

De dashboard is niet zo mooi, is jammer, maar het spuitwerk gaat goed, ik had het dashboard eigenlijk ook moten spuiten achteraf was mooier geweest, toch weer wat geleerd.
 
De AB werken zijn strak gespoten

tom
 
Debart, spuit jij met die AB van Revell van rond de 99€ ?
 
Hoi Tom en TomPattyn,

Bedankt voor de complimenten, ik spuit met de AB van revell van 99,-, het gaat goed n is volgens mij aan te raden voor een beginneling.

Ik ben totaal niet tevreden over de dashboard en wil het in de ovenreinig doen en naderhand spuiten, ik probeer eerst aan andere decails te komen van het dashboard dan doe ik hem opnieuw.
 
De bodem waar de stoelen op komen heb ik nu gespoten, wel mee emailleverf van revell, alleen lastig om de airbrush zuiver te maken.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hé Bart, ziet eruit als een babyhuidje man!

Fred
 
Bart,

Met de AB ziet alles er véél netter uit!
Je modellen zijn een factor 10 mooier geworden nu je ze spuit met de airbrush..
Doe zo verder en deze wordt zeer mooi!

groetjes
Thomas
 
Ziet er zeer goed uit Bart.
 
Je hebt duidelijk de kneepjes te pakken om met een airbrush te werken.
 
Hoi,

Bedankt voor de complimenten, spuiten is een heelstuk mooier, straks de dashboard opnieuw dan is het helemaal een ander gezicht.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan