Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga je de motor delen ook nog in een laagje wash zetten ? ga zo door
 
Hoi Bubblegum,

Kan ik eigenlijk wel doen, bedankt.
 
en vraagje over de spuitcabine, ik heb nu de afvoer naar buitn gemaakt met pvc 110 diameter, nu moet ik nog licht in maken mag dat een kleine tl zijn of moet ik ergens op letten?
 
Bedankt voor de uitleg lonesome.
 
Een gdeelte van de motor heb ik geschilderd, alleen de zwarte doppen en leidingen doe ik nog en keer, op de foto zie ik dat dat niet zo geslaagd is.

attachment.jpg
 
De body wordt gespoten met een spuitbus, kwam ik bij de doe het zelf zaak toevallig tegen, anders had ik de kleur uit engeland laten komen, deze kleur lijkt er heel vel op dacht ik.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik ben een stukje verder gekomen met de motor;

attachment.jpg
 
Ziet er goed uit Bart.
Het kleurtje ook trouwens.
Kan misschien best een proefstukje spuiten.
Zo zie je de kleur hoe hij word.
 
motor ziet er goed ,bart

ga je hem bedraden?
 
Hoi Peter en Jelle,

Bedankt voor de complimenten, volgende week wordt het weer beter en kan mijn kachel het wel aan en wil ik gaan oefenen met spuiten, de motor bedraden heb ik nog nooit gedaan en wil het wel proberen maar zal niet meevallen ik kan op de link niet zien waar de kabels naar toe lopen, hieronder een link waar ik een voorbeeld heb;

http://www.specsautopic.com/anderso...derson-germany-ferrari-f430-spider-08-020711/

Jelle, ik ga eens op jouw bouwverlag kijken hoe je dat doet,:)
 
Hoi,

De motor staat zover in elkaar, ik wil er met blanke lak er over gaan, maar moet ik eerst de decails er op doen en dan pas met blanke lak er over gaan ?

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hoi Bart,ja man ga je voor de kabels?? doen zou ik zeggen en laat het voor jou wat moeilijkere gedeelte je niet nekken maatje.Jij zal dit kunnen weet ik zeker.
 
Als het een matte ondergrond is kun je er best een blanke lak overdoen, dan de decals
en dan nog een laagje blanke lak (of twee).

Heb je een glanzende ondergrond, dan kan je direct de decal aanbrengen en daar blanke lak over.

Niet vergeten om de decal een dag te laten drogen alvorens er blanke lak over te doen.
 
26103540011_large.jpg

of deze
 
Hoi Jelle,

Zoals ik het kan zien lopen de kabels alleen op het bovenstuk, en volgens mij zie ik de verdeelkap en vandaar loopt de kabels naar dat zwart ding en naar de ijzer geval ( geen monteur ) en 1 naar onder
 
Hoi Jelle,

waar haal je die vandaan, ik loop al een tijd te zoeken, prachtig, als ik hier nog nit uit kan komen dan kan ik beter stoppen. tof van je.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan