Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Strakke bak prachtig onderwerp, van mij mogen ze er zo ene op mijn oprit komen zetten ! Allez, schaal 1/1 he...

Veel plezier, ik volg !
 
Bedankt Hooy, jij ook succes.
 
Mooie Ferrari Bart ^^ Bij mijn weten is de versie die in de film gebruikt is een standard F430 spider. Behalve een gordelsetje en wat extra details kunt ge hem OOB bouwen.

Veel plezier en succes !
 
Hoi Wet Sellery,

Bedankt voor de tip, mischien een stomme vraag maar wat betekend oob?
 
Out Of the box betekend dat Bartje;)
 
Bedankt doomwad,

Ik schaam me nu eigelijk en durf het niet te vragen, wat betekent out of th box ? sorry, mischien lomp van me om het te vragen.
 
men bedoelt hiermee
recht uit de doos
En ge moet u niet schamen,
iedereen heeft deze afkortingen moeten leren.
 
Hoi Jelle,

Bedankt voor de uitleg, het zou mooi zijn om er verlichting in te maken met leds, mijn zwager is elektricien, in het weekend vragen aan hm hoe dat moet, als ik er uit kan komen dan bouw ik er licht in.
 
Daar heb ik wat aan, heb hem opgeslagen.
 
welk kleur krijgt de spider?

spuitcabine ziet er goed uit, bart
 
Hoi Peter en Fred,

Peter,

welk kleur krijgt de spider?

spuitcabine ziet er goed uit, bart

Bedankt voor de compliment, de ferrari moet zilvermetalic worden . als ik het goed gezien heb moet dat de kleur zijn.

Fred, het komt goed.
 
Het bgin is gemaakt, de onderdelen heb ik in schoon afwaswatr ontvet en laten drogen.

Ieder zijn manier van werken maar? dan ga je nog schuren, passen, lijmen en telkens met vettige vingers aan je model zitten dan lijkt het me beter om te ontvetten nadat er gebouwd is en er gespoten kan worden.

Maar je motorblokje ziet er al goed uit.
 
Hey Bart,

De kleur die de F430 in de film Miami Vice heeft, is GRIGIO SILVERSTONE (silverstone gray). Ik denk dat deze kleur in het Zero Paints gamma wel te vinden is. Kijk eens bij Hiroboy.com, of stuur hem eens een mailtje.
 
Hoi Ron en Pascal,

Ron, bedankt voor de uitleg, daar heb je gelijk in.

Pascal, bedankt dat je de goede kleur gaf, ik dacht zelf dat het zilvermetalic was, blij dat je het zag.
 
Ik heb 2 onderdelen afgeplakt en geschilderd van de motor.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan