Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Doomwad,

Perfect maatje, nu kan het niet meer verkeerd gaan, ik heb jelle zijn topic over een verdeelkap maken gelezen en op die manir kom ik iedere keer en stuk verder.
 
Volgens mij heeft een Ferrari f430 niet echt een verdelerkap zoals wij gewend zijn dit word volgens mij geregeld via het vliegwiel (met sensors) op het blok ligt alleen maar een module (2 kabels ) die de boel verdeeld.
 
Hey Bart,

Kijk eens bij ferraris-online.com. In het gedeelte "cars we sold" staan heel mooie detail-foto's van de F430.
 
gewoon op google afbeeldingen zoeken van "ferrari f430 engine"
En zoals mind-9 zegt werkt dit met een ander ontstekingssysteem dan een brute Amerikaanse V8.
 
Hoi mind9, pascal en Jelle,

Bedankt, voor de info en links, ben er blij mee.
 
Bedankt voor de tip, maar ik probeer het eerst van bv dun elektriciteitkabel te maken, ik heb vandaag op ht werk op de sloop dunne elektriciteitkabel van een ketel geknipt.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
De draad is te dik, vanavond ga ik draad halen wat dunner is.
 
Ik heb van dat wire wire draad gehaald, dun draad met en gkleurde laag er over heen en is 0.35mm dik en heb een boortje gehaald, nu kan ik beginnen met de kabels.

attachment.jpg
 
Dit zal veel realistischer overkomen tegenover die dikke draad.
 
die komt beter over, die andere was veel te dik,kon ik nit zien op desloop.
 
Bij welke temperatuur kan je gaan spuiten, kan ik de body enzovoort in de grondverf zetten?
 
de een spuit bij 15 graden een ander bij 20 graden.
Je kan allse in de grondverf zetten.
 
Bedankt jelle,

grondverf kan ik al spuiten dus, ik blij kan ik verder, ik zet straks nog foto's neer van de motor, ik heb er aan weerszijden draad zitten, nog niet overal kan ik niet goed bij meer.
 
2 Kabels heb ik aan de motor bevestigd, andere kabels kan ik niet bij omdat de motor in elkaar staat.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hoi,

Vandaag heb ik de body en de bodem in de grondverf gespoten, het is na mijn mening best goed gelukt voor de eerste keer dat spuit, ik heb het mt een spuitbus gespoten,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is leuk om te doen, was er bang voor.
 
Zier er goed uit.
Je kan de volgende keer misschien motip of zo gebruiken.
Want army painter is toch redelijk duur, of niet?
 
Bang.... super goed gelukt Bart!!

Fred
 
Klopt Jelle, ik had de grondverf een tijd geleden gehaald, daarom heb ik hem gebruikt, ik geloof zo'n 13,- euro.
 
Hoi Fred en Jelle,

Bedankt voor de complimenten, ben er blij mee.
 
Dat ziet er netjes uit Bart, hopelijk reageert je lak goed op je primer.
De lak die jij gebruikt, heb ik ook op een paar modellen van mij gebruikt, spuit heel fijn.
Komt trouwens ook uit de fabriek van Motip.
Wanneer je hiermee een paar hele mooie dunne laagjes mee spuit, komt ie er mooi glad uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan