Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je er nog 2 natte (dikkere lagen) gaat op spuiten, ga je een mooie glans krijgen.
 
Dat gaat dinsdagavond gebeuren, bedankt jelle.
 
Dit gaat mooi worden Bart, netjes gespoten.
En ik zou d'r nog een paar laagjes blanke op doen, dan krijg je zo mooi diepte in je lakwerk.
Zeker nog wanneer je hem gaat polijsten, dan gaat hij glimmen als een snottebel in de maneschijn!!
 
Hoi John,

Bedankt voor de compliment, er komen nog 2 lagen op en wil hem straks polijsen.
 
Na het polijsten zal hij mooi blinken Bart... ben benieuwd hoe het zal worden...
 
Bedankt Petra,

Ik heb net nog 2 lagen vernis op gespoten, hij ligt te drogen, ik zal morgen foto's plaatsen.
 
Zeer mooi spuitwerk Bart. Ziet er heel mooie en glad uit. Ik ga in totaal 4 natte (dikkere) lagen vernis erop zetten, en dan voorzichtig polijsten om de vernis super-glad te krijgen.
 
En zit de glans er al een beetje in?
 
Hoi Pascal en Jelle,

Bedankt voor de complimenten, ik heb hem nu 4 keer met een vernislaag gespoten, ik zelf vind dat de body goed blikt, straks nog polijste, laat wel de body een week ongeveer drogen.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
:wow: Mooie kleur en netjes gespoten Bart, gaat deze na het polijsten nog meer blinken hebben we met zijn alle een
smiley1501.gif
nodig!

Fred
 
mooi gespoten bart,
het begint er telkens beter en beter uit te zien 8)
 
Strak gespoten Bart.
Ziet er zeer netjes uit.
Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Het ziet er goed uit kerel !!! gewoon zo doorgaan
 
Hoi,

Bedankt voor de vele complimenten, ben er blij mee, fred zonnebril bewaren tot hij gepolijst is.;)
 
Hey Bart,
Die spuitbus heeft blijkbaar een zeer mooi resultaat gegeven. :)
Ik ben aangenaam verrast, hij ziet er zeer goed uit.

groetjes
Thomas
 
Hey Bart,

Knap spuitwerk hoor.
En glanzen doet hij zeker al ;)
Blijf ik zeker volgen :)

groetjes Filip
 
Hoi Thomas en Filip,

Bedankt voor de complimenten, ik doe mijn best, ik sta iedere morgen als ik mijn fiets pak om naar het werk te gaan te kijken naar de ferrari ( mijn werkplaats ).

Een vraagje; op het werk zeggen ze dat je met het polijsten de vernis laag beschadigd, als je de body poets met poetsspul is dat beter of kan ik hem beter polijsten, mischien een stomme vraag maar als ik dit niet vraag dan weet ik niet wat beter is.
 
Strak gespoten Bart :)

ik sta iedere morgen als ik mijn fiets pak om naar het werk te gaan te kijken naar de ferrari

En dan te laat op het werk komen natuurlijk ;).
 
mooie vorderingen hier
knap gespoten
 
Hoi Wim en Hooy,

Bedankt voor de complimenten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan