Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari F430 Spider van de film ,,Miami Vice,, [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de voorkant heb ik nu onder ook gaasjes zitten, het project loopt op zijn eind zo ongeveer.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bart maatje,
Hier heb ik dus maar 1 woord voor hé!
Prachtig , echt waar...
Het is zo'n meerwaarde aan je model..
 
Netjes gedaan Bart.
Geeft echt een meerwaarde
 
Ziet er mooi uit kerel , ik zou een gaasje als het nog kan even omdraaien , dan loopt het gaas profiel gelijk met de ander
 
Hoi,

Bedankt voor de complimenten, maar er is iets niet god, ik heb vandaag de body over het scassis gedaan en nu kan de motorklep niet dicht, ik snap het niet en kan de fout niet vinden, de knalpijpen zitten goed en die zitten aan de motor en de as zit in de motor dus de motor moet goed zitten, mischien het bovenstuk van de motor, zie foto's van de klep nu en foto van de motor los.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

de motor toen hij klaar was.

attachment.jpg
 
Nog een vraag; citadel verf is dat te spuiten met een airbrush? ook voor auto's.
 
Als je de carrosserie van het chassis efhaald, sluit het dan wel goed?
 
Dan sluit hij wel, hij komt op de motor.
 
Ik heb zo'n vermoeden dat het bovenstuk van de motor niet goed zit.
 
Dat zou kunnen.
Dit zijn zo van die problemen die je niet goed kan zien op een foto.
 
Ik ga gewoon het bovenstuk er af proberen te halen en opnieuw er op zetten, het kan bijna niet iets anders zijn anders staan de wielen de knalpijpen ook niet goed als heel de motor niet goed zit.
 
jelle, is de link goed op mijn site van julie site de banner
 
Proberen om het voorzichtig los te maken.
 
Het kan zijn dat je body wat te veel naar onder zit gedrukt tijdens het dryfitten,haal de bosy er eens af en bestudeer het eens voor je gaat dryfitten,meestal komt dan de oplossing.Ik ben er zeker van dat het de body zelf is die wat zit gezakt.
 
Hoi,

Jelle en Doomwad,

Het is opgelost, wat er aan de hand was weet ik nog steeds niet maar ik heb een betje op de motor geduwd en gekeken en nu gaat de klep wel weer dicht, ik blij, niets vernield alles nog heel, ik zal straks een foto plaatsen.:);)
 
Hoi Fred, Dempsy en Thomas,

Bedankt voor de complimenten, met deze auto heb ik veel geleerd, het gaat steeds beter, ik wil bij het volgend project als het goed is met lichtjes gaan werken als het me dat lukt, als ik bij andere topics kijk waar de lichtjes ingebouwd worden veel doet aan je projct dat vind ik schitterend, bij deze ferrari doe ik dat nog niet.;)

Bart, als je bij je volgende project iets moet weten voor je lichten, vraag het maar aan Rik hé... samen komen we er dan wel uit...
 
Ik dacht wel dat je het zelf zou oplossen Bart man,en zoals ik zelf ook dacht het kon niet anders dan een dryfit foutje zijn.
 
Hoi Petra en Doomwad,

Doomwad, ik had hem al gelijmd, was al bang dat ik hem los moest maken, maar ik duwde een beetje en de motor zakte een beetje maar is niet beschadigd, ik denk dat de bovenste gedeelte niet goed zat, d bovenste gedeelte zit aan 2 kanten vast en vooraan bij het zwarte gedeelte ongeveer zat hij niet goed op de bevstiging nu wel, hij is daar wel los maar achter zit hij vast en heb nu nog geprobeert om de bovenste gedeelte te bewegen maar lukt niet d.w.z. dat de motor vast zit, ben wel blij.

Petra, alvast bedankt voor de hulp met de lichtjes straks, zal ik zeker nodig hebben, geen verstand van verlichting maar ik ga eerst op het internet zoeken hoe dat gaat en hoe je dat moet maken.
 
De Ferrari F430 Spider is klaar, ik heb van dit project heel veel geleerd, spuiten, kabels, roosters en ga maar door en met veel hulp van de medebouwers hier op dit forum is dit project tot dit geweldig resultaat gekomen waar ik zelf zeer tevreden ben, hier voor mijn grote dank voor de hulp dat ik hier gekregen heb.

EINDFOTO'S;

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hoe kan ik op de titel achter de naam het woord klaar zetten.;)

BEDANKT VOOR AL DE HULP EN AAN IEDEREEN DIE MEE GEKEKEN HEBBEN.
 
Mooi gedaan !!! weer een mooi pronkstuk voor in de vitrine , geniet ervan !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan