Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welke primer en verf gebruik je?
Ziet er goed spul uit.
Inderdaad. Het metaal "valt" door de opening. Het is te smal en dus is er niets om het metaal aan vast te lijmen. Misschien zoals Steven zegt kunnen de kieren opgevuld worden met lijm maar de lijkt me moeilijk en heel Wat gepruts. Ik denk aan twee oplossingen.Ik denk dat het probleem is dat er kieren tussen metaal en plastic zitten.
Ik dacht hier ook aan maar dat zou je zien. Ik heb dus tenslotte geopteerd om dunne evergreen strips aan de binnenkant te lijmen en hierop kan nu de grille perfect rusten. Missie geslaagd al heb ik wel een half flesje debonder moeten gebruiken om de lijm uit de gaatjes te krijgen... Ook heb ik nu transparante cyno lijm gebruikt ipv de zwarte. Er zit dus zeker nog lijm in de gaatjes en dat gaat sowieso problemen geven na het aanbrengen van de kleur. Ik zal op zoek moeten gaan naar boortjes van 0.2mm want de 0.3 is al te dik. Maar dat zijn problemen voor volgende week.Kan je langs binnen geen latje lijmen op de cabine dat wat uitsteekt en daar de grille op lijmen?
Dat kan maar ik weet niet goed wat je wil zeggen. De instructies waren wat dit betreft redelijk simpel. Dubbelplooien en verlijmen.Ik vrees dat je het PE verkeerd gemonteerd hebt. In PE-sets worden holle onderdelen zoals de rand van die brandstoftank soms opgevuld met kleinere stukjes in een opvulplaat. Het lijkt er op dat jij die hebt vergeten weg te halen.