Hoofdsponsor

1/35 Duobouw: Humber Scout Car & WOT 8 Truck

ERVARING
Nog steeds een beginner
BOUWWIJZE
Out of the box
BOUWBUDGET
Geen limiet
BOUWSTATUS
Work in progress
COMMENTAREN
Open voor commentaar maar hou het netjes :-)
Mooi model geworden. Mooi verweerd ook in mijn ogen. Het enigste wat me wel opvalt is dat het profiel van de banden aan de linkerkant verkeerd lopen. Maar dat doet geen afbreuk aan je werk hoor.

Mooi model geworden. Mooi verweerd ook in mijn ogen. Het enigste wat me wel opvalt is dat het profiel van de banden aan de linkerkant verkeerd lopen. Maar dat doet geen afbreuk aan je werk hoor.
Dankjewel, ik hoopte al dat niemand het zou zien:-)
Helaas heb ik het nu pas tijdens het online zetten van de foto's gezien... :eek:

Hoe Done ?:winking:
En de brug dan of komt die er niet meer??
Het voertuig is alleszins zeer mooi en ook de verwering vink ik geslaagd.

Zoals gezegd werken we simultaan aan de WOT8...
20250727_152443.jpg

...en zit het chassis al voor een groot deel in elkaar...

20250729_133101.jpg

Ondertussen werd er een batch geprint van de eerste brugstukken en liggen de dwarsliggers ook op de tekentafel. Nu gaan we het chassis van de W.O.T. 8 verder afwerken...

psreen2.jpg
psreen1.jpg

Het chassis van de WOT8 zit in elkaar. Er moeten nog wat details gekleefd worden en er werd ook al een beetje Photo-etch toegepast. De instructies van die PE kit van VModels is helaas niet om naar huis te schrijven. De instructie nummers komen totaal niet overeen met de nummers op de etsplaatjes. Dat wordt dus veel achter de oren krabben :-)
ICM heeft de motor heel gedetailleerd gemaakt met luchtfilter, carburator en zelfs de bobine. Alleen werden de bougiekabels voorzien als één enkele dunne sprue die nergens mee verbonden werd. Raar. Ik ben nu begonnen om de bougiekabels wel te bevestigen en ze individueel naar de bobine te leiden. Hiervoor gebruik ik 0,25mm aluminiumdraad. Als ik de bouwplannen verder doorneem zal er van de motor totaal niets meer te zien zijn, maar ik weet dat hij er zit en het is natuurlijk weer een oefening om bij te leren.

20250806_193939.jpg

Terug
Bovenaan