Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Pascal. Knap gedaan die jeep vooral dat dashboard. Krijgen de banden nog wat verwering? De figuren zijn weer super. Willy.
Wat ik tot nu toe te zien krijg is meer als een uitstekend resultaat, deze twee figuren vind (ik) fantastisch. Ze komen NIET uit een doos, geven iets weer wat commercieel niet verkrijgbaar is en de setting vind ik prachtig.Ik ben nog niet zeker of ik de jeep ga plaatsen Willy want zal wat afhangen met de figuren waar ik niet echt tevreden over ben en er niet echt uit geraak.
Hallo Pascal. Super super super. Een vraagje, hadden de gendarmes niet meestal een snor? Willy.Bedankt mannen.
Ik ben nog niet zeker of ik de jeep ga plaatsen Willy want zal wat afhangen met de figuren waar ik niet echt tevreden over ben en er niet echt uit geraak.
Intussen vandaag de rijkswachter geschilderd.
Tracht steeds duidelijke foto's te maken dus hou er wat rekening mee he.
Hoofd staat nog los met pin.
Bekijk bijlage 422089Bekijk bijlage 422090Bekijk bijlage 422091Bekijk bijlage 422092Bekijk bijlage 422093Bekijk bijlage 422094Bekijk bijlage 422095Bekijk bijlage 422096
Willy :een snor is geen deel van een uniform heHallo Pascal. Super super super. Een vraagje, hadden de gendarmes niet meestal een snor? Willy.