Hoofdsponsor

1/35 Belgium september 1944

Was wat stil gevallen door werken in tuin en wat proberen met figuren ben ik tot hier beland.
Rudi : Hij voelt ook grof aan als je erover wrijft.
Kan niet verklaren hoe dit komt maar het stoort mij niet.
Willy : ga dit proberen te verbeteren maar transparant grijs is niet in mijn bezit.

Verder komt dit uit een boek over de Rijkswacht (herinneringen aan een elitekorps 1796-2000).
De achtergrond is verschillend maar het is mij te doen op de houdingen van de personen.
Dit vertraagd het werk wel maar dat is leren.

DSC00858.JPGDSC01320.JPGDSC01321.JPGDSC01327.JPGDSC01329.JPG
 
duimen omhoog.jpg
Pascal, de harde stukjes uit je green stuff verwijderen voor je begint
Vanaf nu is het twee stappen vooruit en 1 terug, maar ben overtuigd dat het goed komt.
Geen schrik hebben om er het mes opnieuw in te zetten als je iets niet bevalt.
 
Pascal, jouw kennende had ik durven denken dat het zo iets ging worden !
Prachtig idee weerom !
 
kan nu al niet meer mislukken , wat een sterke start.
 
Bedankt .
eindelijk na de warme dagen wat verder gedaan en hier is dan Frankenstein uit verschillende figuren.Hou er rekening mee dat het macro foto's zijn om een idee te geven wat ik probeer.




DSC01336.JPGDSC01351.JPGDSC01348.JPGDSC01352.JPGDSC01353.JPGDSC01357.JPGDSC01358.JPGDSC01359.JPGDSC01360.JPG
 
zeer knappe Frankenstein, vind dit al een heel prachtige prestatie.
Je kiest het materiaal dat je het beste ligt om de details te maken en eenmaal onder de verf gaat niemand er over vallen hoe je het gedaan hebt.
De handen vallen een beetje terug in vergelijking met rest, maar anders uitstekend en zeker op de goede weg.
Ik gebruik een soort Solvent, extra van Apoxy om het glad te krijgen, zodat ik achteraf minder schuur en schraap werk heb.
Zal er een foto van posten.
Top werk tot nu en kompleet iets anders.
duimen omhoog.jpg

grtx Jan
 
Heel knappe figuur Pascal, je bent goed op dreef.
 
Pascal wat valt hier nu nog te zeggen ( schrijven ) ik weet niks meer om te zeggen dat het goed of fantastisch is maar ja dat is allemaal al gezegd he , dus geweldig kerel ik geniet van elke foto die je plaatst
Marc
 
Bedankt .
eindelijk na de warme dagen wat verder gedaan en hier is dan Frankenstein uit verschillende figuren.Hou er rekening mee dat het macro foto's zijn om een idee te geven wat ik probeer.




Bekijk bijlage 421819Bekijk bijlage 421820Bekijk bijlage 421821Bekijk bijlage 421822Bekijk bijlage 421823Bekijk bijlage 421824Bekijk bijlage 421825Bekijk bijlage 421826Bekijk bijlage 421827
Hallo Pascal. Die kepie is super fijn werk en de pose op het spatbord heel geslaagd ! Willy.
 
Kan geen foto's meer plaatsen ?
Huuuulp.

Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.
Het uploaden is mislukt omdat het bestand niet naar de server kon worden geschreven. De sitebeheerder moet dit oplossen voordat bestanden kunnen worden geüpload.
 
Bedankt.
Daar ken ik niet veel van Rudie maar de cavalerie zal wel komen als ze dit probleem opvangen waarvoor dank.
Blij dat ik terug foto's kan plaatsen.
De verzetsman is bijeen gepuzzeld en met het nodige schuren en het geven van een klak met green stuff.
Dit resultaat.

DSC01377.JPGDSC01370.JPGDSC01385..JPGDSC01374.JPG

DSC01376.JPG
De jeep staat al verder maar ben de ramen en koplampen verloren gelegd.
De ramen zijn vervangen door plastiek verpakking en koplampen ben ik nog aan het zoeken maar er is een alternatief.
De grote decal met ster is wat tegen gevallen en zal verdoezeld worden met het nodige vuil.
 
Laatst bewerkt:
Top gemaakt, kleine dingen met een grote werking.
Rudi, is waarschijnlijk een buitgemaakt Duits wapen (mp40 ?, WW2 is niet zo mijn vakgebied))
 
Opnieuw een heel mooi figuur en het wapen lijkt mij ook een MP 38/40.
 
Jullie hebben het bij het rechte eind wat de MP40 betreft.
 
Bedankt.
Oeps :unsuree::giggle: is op komst als ik het stuur niet kwijt speel zoals de ruiten en koplampen.
Intussen trek ik mijn plan in mijn kunnen en materiaal.

DSC01452.JPGDSC01454.JPGDSC01456.JPGDSC01457.JPGDSC01459.JPGDSC01460.JPGDSC01464.JPGDSC01469.JPGDSC01471.JPGDSC01476.JPG
 
jawatte dat ziet er hier weer ongelooflijk ( a la Pascal ) uit knappe werkzaamheden
Pascal zal ik eens kijken in mijn spare box of ik een stuurtje heb ? Laat maar weten he
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan