Hoofdsponsor

1/48 slag om kesternich [wip]

Amai dat is een serieus groot dio aan't worden amazone ! De woonst ziet er prachtig uit.
 
Knap, knap, knap dit wordt een juweeltje.

Grtz Bart.
 
Wauw,....knap staaltje bouwkunde dat je laat zien!
 
thx jongens dan bouw ik rustig verder als jullie het goed vinden ;)
 
Wauw, hier moet ook wel een hoopje reken- en tekenwerk bij komen kijken! hoedje af! Vooral je dakgebinte vind ik überrealistisch.
 
ik hed gisteren de muur geplamuurt en heb hem vandaag zo goed mogelijk geschilderd

maar zouden jullie nog iets veranderen ? vooral kwa drybruch kleur

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er goed uit hoor, maar misschien enkele gaten volledig maken, hiermee bedoel ik zodat je er helemaal doorheen kan kijken...
Lijkt mij logisch dat hout of riet ook kapot zal zijn na een inslag van een granaat of iets dergelijks....
 
lijkt me zeker niet slecht kan ik wel eens proberen hier en daar. thx
 
de gevel met deur en ramen zien er perfect uit.
voor de hoge gevel moet ik Beyond en Walesha bij treden,als ik er wat langer naar kijk lijkt de beschadiging niet logisch en denk ik ook dat op bepaalde delen het riet ook moet weg geblazen zijn door de inslag.
mischien moet de ernst van beschadiging er meer uitzien als een spinnenweb , met veel schade in het midden en naar buiten toe verminderen. je kan natuurlijk meerder overlappende inslagen hebben maar dan moet je nog het patroon terug vinden vermoed ik.
 
probeer even met een tekening te verduidelijken

attachment.jpg
 
ik zal hem morgen eens aan pakken en zien wat ik kan doen :)
 
Het ziet er al goed uit, inderdaad hier en daar wat weggeblazen stukken in de muur. Voor het drybrushen misshien met wat wit om te highlighten. Verder zou ik ook regenstrepen zetten met Raw Umber. Misshien hier en daar een streepje Burn Umber?

Grtz Bart.
 
thx bart zal er zeker iets mee doen .

als ik het een paar keer aan pas zal er zeker wel iets goed uit komen, bij plamuren of een gat er in maken is niet echt zo een groot werk het is alleen het probleem waar ik het moet veranderen .

mischien moet ik het eerst eens uit tekenen op papier dan moet ik enkel gommen als het niet naar mijn goesting is ;)
 
ik heb nog wat aan de gevel zitten prutsen :D

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en de achtergeven van de schuur geplamuurt

attachment.jpg

ik hoor het wel wat jullie er van vinden ;)
ik had zand kleur gebruikt maar dat viel zo tegen dat ik er terug over gegaan ben:@

nu ik de foto bekijk moet ik mischien de diepere stukken ( het riet ) wat donkerder maken ?
 
ola :O dit is een knap stuk aan het worden!! knap effect het riet dat door de kapot geschoten gaten te zien is....
 
Whoaw, mooie gaten in je muren.
Voor de diepte in de muren te brengen zou ik een dunne wash van Raw Umder gerbuiken. Dan met een pin wash laten rondlopen rond de details, zoals de randen tussen muren en balken, diepere gelegen stukken in de muur. De pinwash aanmaken met olieverf en terpentijn. Gewoon aanstippen op beplaalde punten en de terpentijn zal de verf mooi laten rondlopen.

Grtz Bart.
 
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

en wat macro fotos die je met het blote oog bijna niet ziet

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

ik ga nu eerst de stal binnen inrichten en de schelft er op leggen
aan de buiten kant zal ik waarschijnlijk ook nog wel wat prutsen want het is nog niet helemaal zoals ik het wil
 
Ziet er voor mij toch al goed uit hoor, ben al benieuwd naar de binnenkant van de stal.

Grtz Bart.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan