Hoofdsponsor

1/35 schiessen mit der kanonnen (dio) [wip]

  • Onderwerp starter Hondafan
  • Startdatum
nu dun eerste laag in kleur deze kleuren komen wel uit set van Vallejo maar donker groen en groengrijs kan ook de kleur kan je later vinden we houden het bij de schaduwen en oplichten alsook gezicht. de zakken mocht je ook aflijn. de boots zet ik normaal donkerder maar het principe telt.
attachment.php
attachment.php
 
laat foto eens zien misschien kunnen van daar verder
 
27800423404_cf21464dc9_o.jpg

28338711851_5592db01f1_o.jpg

zijn ook wel niet de juiste kleuren, want die had ik niet (maar ondertussen wel besteld)
 
Ik zou die kerel z'n schop wel eerst uit zijn hand halen. Het bovenste deel moet terug uitgelijnd worden. Als hij dan terug rechtgezet is, kan je verder schilderen. Het ziet er goed uit!
 
Ja dat is inderdaad te dik maar dat maakt niet uit we gaan verder zoals het nu is de verfdikte heb je niet direct dat is zoeken maar dat komt wel gaan we de schaduwen leggen maar moet me even de tijd geven .probeer ook de riemen te vermijden anders krijg je die nooit goed later.

de basis kleur licht er nu op even geduld
attachment.php
attachment.php
 
eerste laag mag je mee over zwart gaan maar niet over riemen tassen wapens enz. ik begin met zwart om dezelfde reden waarom jullie wash zetten op voertuigen om alle hoeken te hebben met wash op figuren kan ook maar dan ben je aan het gokken want als het verkeerd wegloopt heb je ervan
als je te dik zit en je bent er vlug bij dop hem in water en borstel hem droog anders gooi je hem in dettol en heb je geduld nodig. maar je kan al stilaan de transformatie zien ook een klei beetje onder knoppen vest schaduw

nu binnen een half uur ga ik slapen want moet er om 05.30 uit maar als je wil doen we morgen of later verder zoals het voor jou uitkomt
attachment.php
attachment.php
 
Laatst bewerkt:
ja hoor geen probleem, ik zou zeggen slqqpwel en bedankt al.

Ik zie in je laatste post de fotos wel niet :s
 
Ik zou die kerel z'n schop wel eerst uit zijn hand halen. Het bovenste deel moet terug uitgelijnd worden. Als hij dan terug rechtgezet is, kan je verder schilderen. Het ziet er goed uit!
Steven het figuur dient maar als voorbeeld voor schilderen want later krijgt hij andere invulling en kleuren
ps is zo een slecht figuur met naden en zachte plastiek
 
ok hondafan ik ben paraat.
Hou wel rekening met wat wij hier doen echt basic is en er zijn hier op forum kunstenaars met figuren en die hebben en how to over figuur schilderen.
dus eens je de basic vast heeft moet je op zoek naar eigen stijl en manier van werken en moet je de topics toch eens aflopen en dan gaat het vlug.
smaken schillen en wee voor macro foto's.
dit gezegd zijnde ben ik er klaar voor
Pascal
 
ik ben er ook dadelijk, dochter is nog aan het rondspoken
Ik ben al blij met die "basic" hoor, is voor mij al gevorderd :p
 
hou rekening dat licht van boven komt dus schaduw bovenkant in vouwen
als je opnieuw begint niet te dik met verf he mag niet van de eerste keren gedekt zijn en riemen vrij laten
 
Laatst bewerkt:
getekend op pc he vandaar.
attachment.php
 
k ik snap m

ondertussen een ander mannetje in primer gezet, de zwarte lijntjes gedaan en basis huidskleur (die zwarte vlek op zn buik kom ook door natuurlijke schaduw he, is niet helemaal zwart geschilderd)
27821152483_b1e795c947_o.jpg
Dadelijk de basiskleuren van het uniform aanbrengen se (alee niet de juiste want die heb k nog niet :p )
 
ga maar mee over zwart met basiskleur maar tracht knoppen' riemen te vermijden alsook zak aan zijn band
 
k, is gebeurd, maar ik ga even moeten opgeven denk ik, de penselen die ik heb trekken op geen kl....
Minste dat je er iets mee wil doen splitsen de haren waardoor je constant ook verf krijgt waar je het niet wil.

Ik ga morgen nieuwe borsteltjes halen en ga dan verder doen, want op deze manier kom ik er enkel maar gefrustreerd van, en dat komt niet goed (ik ken mezelf, als ik zo verder moet dan ga ik er mee smijten)
 
moet je niet doen ik hou het wel in het oog wanneer je klaar voor bent.
 
heb jij een wetpallet om verf nat te houden?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan