Hoofdsponsor

1/35 Pz.Kpfw.2 Marder2. [ WIP]

Vind het niks :)

Nee hoor mooi werk en tips?, ik kan het voertuig niet wat de binnenzijde betreft.
 
Hey,

Plezant hè, dat detailwerk 😜😜😉
Ik weet het, is soms vermoeiend werken, maar het resultaat mag zeer zeker gezien worden😉
 
Hoe lijn je die vijzen precies op? En hoe plaats je die minuscule dingen precies?
 
Hoe lijn je die vijzen precies op? En hoe plaats je die minuscule dingen precies?

Ik gebruik maskeer tape van Tamiya om het geheel uit te lijnen en teken eerst alles uit waar de bouten juist moeten komen of geplaatst worden😉,maar zo klein zijn de bouten ook niet en het plaatsen gaat gemakkelijk met het juiste voorbereidings werk er van ...
 
Dat klinkt allemaal doenbaar,
Ik moet me ook nog eens zo een pons aanschaffen,
 
ziet er heel goed uit , ben geen fan van voertuigen , maar alle respect hebben jullie wel van mij om dit zo gedetailleerd te kunnen uitwerken .
Petje af !!!!!

grt Nicolas
 
De afgelopen dagen zijn we aan de slag gegaan met een ontwerp van het motorblok eerst hebben we alles op papier gezet,het is niet de bedoeling om een volledig motorblok in detail te ontwerpen maar ik ga toch de motorluiken laten open staan en dan wil het oog geen lege box zien.:dry:
de kijkers zullen dan ook maar alleen het bovenste gedeelte te zien krijgen...
Dus tot hier het begin van deze bouw...

006_zpszggvrys3.jpg

004_zpssakwkge3.jpg

003_zpsiuaw6kre.jpg

001_zpsd98xh86k.jpg
 
Nog even een vraagje jongens in mijn referentie materieel vind ik niet echt hoe de bekabeling op deze motor juist loopt dus alle kleine info is zekers welkom...😉
 
Super bedankt Roy die laatste link had ik niet in men referenties zitten hier kan ik al meen aardig stukje verder mee 😉
 
Als de III je op weg helpt, kun je hier wellicht ook wat mee:

ddf334.jpg

(Copyright Armorama, picture for educational purposes only, will be removed immediately upon first request)
 
Hier zijn we met een kleine update jongens de transmissie en het zelf gemaakt motorblok hebben hun eerste streepjes verf en verwering gekregen..

075_zpsrpjdit1d.jpg

076_zpsolwzyfwh.jpg

080_zpsgfpqni8z.jpg

081_zpssbssx13e.jpg

085_zpswgpeatxr.jpg
 
ik zou bijna gaan denken dat dit een echt motor blok met transmissie is ;)
 
Thanks tiger..8)
Nu nog alles goed laten uitharden dan pas kan ik starten met het aanbrengen van olie resten op beiden onderdelen...
 
Laatst bewerkt:
Wowdaar kan ik nog wat van leren amaai das knap hoor
Marc
 
Schitterend bezig Danny...volg deze wederom met bewondering !!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan