Hoofdsponsor

1/35 Pz.Kpfw.2 Marder2. [ WIP]

Hoe mooi sleet en roest kunnen zijn ! :) plezant om te bekijken !
 
Hoe schoon verweren kan zijn..en de boots..superdetail Danny!!

Grtz yves,
 
die schoenen.....................................
 
Na enkele slapeloze nachten toch maar deze beslissing genomen en het roer volledig naar de andere zijde gegooid...

011_zps5yk0a5gk.jpg

017_zpsccs6xcob.jpg

018_zps4pwhyi82.jpg

022_zpskq1ozta4.jpg
 
Goede beslissing genomen ziet er 100% beter uit nu.
 
Vind hem er ook beter uitzien, wordt een hele mooie.
 
Thanks Erwin we beginnen terug van nul ivb verwering zal een uitdaging worden 😉
 
Hey,

Moedige beslissing genomen zie ik. Je andere uitvoering was zeker niet slecht maar zeer sterk verweerd uiteraard, nu, ieder zijn goesting daaromtrent natuurlijk.
Persoonlijk vind ik deze ook wel iets hebben, zeker met die vlekken camou. Hou de verwering iets subtieler Danny en het komt goed.... :) ;)
Veel succes m8. ;)
 
Ik vind deze uitvoering veel beter..
Goede beslissing Danny, en een moedige.... ;)
 
Thanks Erwin we beginnen terug van nul ivb verwering zal een uitdaging worden 😉

Wil je hier dan nog veel aan verweren? Ik vind hem helemaal af zo! Als je hier nog mee verder gaat, zou hij weer overdone worden. Het enige dat me opvalt, is dat de donkere wash niet over de decals is blijven zitten maar aan de rand achtergebleven is.
 
Ingrijpende verandering die zeker geslaagd is Danny :)
 
Stukken beter, Danny ! De vorige uitvoering leek eerder een wrak zoals het in 1946 of '47 er bij zal gestaan hebben, zwaar onder de roest.

Maar deze versie vind ik prachtig, mooie camo. Heb je je decals aangebracht met Set en Sol, daarna geseald met vernis ? Dit zou een oorzaak kunnen zijn dat de wash cumuleert rond de rand van de decal.

Groeten Rik
 
Alhoewel ik de vorige uitvoering zeer geslaagd was...is deze met de nodige skills gerestyled...!!

Grtz yves,
 
dat ziet er knap uit Danny, heb je nog vooruit gang geboekt??

Cheers,
André
 
Nog altijd....................die schoenen !.........................
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan