Hoofdsponsor

1/35 Pz.Kpfw.2 Marder2. [ WIP]

Danny_Jeurissen

Well-known member
Registered
Lid geworden
8 aug 2010
Berichten
4.734
Beste vrienden op dit ogenblik ben ik bezig met bovenvermelde panzer die ik heb aan gekocht via Peter op ons forum,we zijn begonnen met het monteren van de transmissie van deze jongen maar stelde al van in het begin vast dat er veel details achterwege waren gelaten door Dragon:$na verder onderzoek en in men referentie materieel rond te snuffelen hebben we al heel wat verbeteringen door gevoerd ;)...
Ook het binnen interieur gaan we zo goed mogelijk proberen weer te geven of op zijn minst te verbeteren;) ik heb een 28 tal uurtjes al geïnvesteerd en er zullen er nog behoorlijk veel bijkomen zelf ben ik er nog niet uit hoe deze panzer gaat gepresenteerd worden misschien gewoon weg op een zwarte sokkel maar wel met een figuurtje er bij ;)
Alles is in een dry-fit gefotografeerd om achteraf het schilderen te vergemakkelijken maar de transmissie is nog niet af...

002_zpsavarehdx.jpg

007_zpschj5wfgv.jpg

009_zpsaqxuw79a.jpg

010_zps9yw3cohl.jpg

011_zpsookbk1ko.jpg

012_zpsvbgtldit.jpg

013_zpsmjhqmogm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie toevoegingen Danny! Ik ben benieuwd of je dit niveau weet vol te houden, maar denk zo maar eens van wel! :)
 
Sterk Danny, alleen al dit gefriemel om een model nog beter te maken wekt bij mij altijd grote bewondering op.
Voor zo iets heb ik waarschijnlijk twee linker handen en stukken overal alleen niet daar waar ik ze zou willen.

ik blijf in stilte volgen, elke commentaar van mij is overbodig zolang er geen figuurtje aan te pas komt.

Grtx Jan
 
Beste Roy en jan bedankt voor deze feedback,ik voel me super goed in deze tak van modelbouw ik kan het geheel combineren met nog steeds een andere passie het figuur schilderen 😉
Ook het verbeteren van het bestaande interieur is voor mij zeer belangrijk al vind ik persoonlijk dat er steeds een interieur moet aanwezig zijn😉
Dus dit niveau volhouden beloof ik u Roy. ...😈
 
Laatst bewerkt:
Hey Danny ik sta hier met mijn mond vol tanden als zulke mooie aanpassingen zie
Knap werk
Marc
 
Marc bedankt vriend altijd leuk dat mede bouwers u werk leuk vinden😉
 
Leuk Danny om te zien dat deze nu al in aanbouw is :D
En je maakt er meteen al méér van, mooi werk !

Figuurtje erbij is wel zo leuk toch ?

marder2_co_posing_zpsq2dpsakz.jpg
 
Inderdaad Peter we zijn van start gegaan 😉en de kriebels zijn behoorlijk aanwezig om dit project tot een goed einde te brengen...😉
 
Hey

Waouw, wat een start. 😜
Zeer zeker zijn die toevoegingen die je nu al doet een meerwaarde. 😉 Tevens zoals jij vind ik interieuren belangrijk, zeker wanneer deze te zien zijn.
Het is nu al klasse versnellingsbak geworden😜
 
Knap Danny ,ziet er al een héél stuk mooier uit met die aanpassingen, je bent weer goed op dreef ;)
 
is er nog plaats op de eerste rij, zo niet wring ik me er wel tussen. :) :dry:
want dit is echt klasse werk.:yumyum: en dan nog maar het begin, ik ben benieuwd wat er nog volgt. :wub:
 
Het zijn de details die het hem doen he, knap werk Danny.
 
We zijn hier met een kleine update van deze Marder2 we hebben de smaak behoorlijk te pakken om alles wat mogelijk is te voorzien van beter detail werk:dry: ik hoop dat het in de smaak valt beste collega's en alle tips zijn welkom...^^

002_zps6vxx82cd.jpg

003_zpsb3hbeyzv.jpg

005_zpswzitktnn.jpg

006_zps9vdtbs7o.jpg

007_zpsey9ej6qh.jpg

009_zpshwxeuyb8.jpg

010_zpsduyzugnd.jpg
 
Mooi werk, ik ruik het mengsel van diesel en olie al bijna :D
 
Scratchwerk met de hoofdletter 'S', wordt een toppertje.
 
Heel mooi gedaan!
Gebruik je een pons voor de vijzen? Valt dat mee?
Welke kit is dit juist?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan