Hoofdsponsor

1/16 Ferrari F40 (Italeri) [wip]

rechtsboven zijn de platen voor aan de voeten, rechtsonder de ruitewissers daarnaast de pedalen.. Linksonder vanalles om gordels te maken.. Die ruitachtige dingen zijn denk ik de omlijsting van de ruiten... Daarnaast de omlijsting van de schakeldoos buiten de logo's is dat alles dat ik ken.. Gr
 
Zit er geen handleiding bij die set ?

Wat ge al kunt doen is een remschijf uit de kit op het PE leggen om te kijken of de diameter hetzelfde is. De PE remschijven moeten aan beide kanten van de plastic remschijf komen.
 
rechtsboven zijn de oliekoelers voor achter

De bovenste van die 5 plaatjes is voor de radiator die aan de voorkant van de F40 zit.

De handleiding van de Fujimi kit gaat heel handig zijn, staat ergens op een website. Hoe heet die site ook al weer ? Kan even niet op de naam komen.
 
Hoi,

Prachtig zoveel hulp, pascal er zit een beschrijving bij met denk ik chinese taal of zoiets dergelijks.

ton, ik zal morgen een scan maken.
 
Pascal en ligtair bedankt, zal vanavond kijken of er de upgradeset met beschrijving er bij staat.
 
Laatst bewerkt:
Bart, het is de site die Pascal in zijn bericht ( #168 ) aangeeft.
HLJ is Hobby Link Japan en niet Hobby Search (1999.co.jp).
Als je daar naar toe surft, dubbelklikken op de afbeelding waarna deze groter opent met extra afbeeldingen van de bouwbeschrijving...

Mark
 
Bart, ik denk niet dat er een andere handleiding van de PE-set is, dan degene die bij uw set zit. Maar met behulp van de bouwbeschrijving van de Fujimi kit, is het makkelijk om te weten welk PE onderdeel waar moet komen.

Als ge vragen hebt, laat ze maar komen.
 
Bedankt pascal en mark, ik doe mijn best en het zal goed komen.
 
De bougiekabels zitten er op, nu wil ik de zwarte draden doen.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


http://albums.modelbrouwers.nl/coppermine/albums/userpics/10860/DSC_0178.jpg
 
Hier is het schema goed te zien.......maar doe jezelf een lol ....probeer niet de werkelijkheid na te jagen, maar creëer een illusie zoals schilders ook doen. Bij mijn F40 lijkt alles te kloppen, maar ik kan je verklappen dat het maar 20% van de werkelijkheid is. Ik zou voor de dunnere zwarte lijnen iets van zwart garen gebruiken.

F40.jpg
 
Mooi gedaan die bougiekabels Bart.
Voor de zwarte leidingen zou ik inderdaad ook de raad van Ton volgen. Een goede simulatie doet wonderen.

Mark
 
Hoi Ton en Mark,

Bedankt voor de schema en de compliment.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan