Hoofdsponsor

1/35 Abandoned Apocalyptic Battlestation. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed idee, dat zal perfect werken. Wel zal ik het eerst eens proberen om een ander stuk.
 
Met een scherpe scalpel kan je ook kerven... Als je tafels bekijkt waar dit in gedaan wordt/werd, dan zie je ook dat niet alles mooi perfect gekrast is, vooral als er een s of c in staat. Meestal zijn deze dan zoals een rune gekerfd...
Eens proberen op een afval stukje styreen of zo ;)
 
ik begrijp het wel hoor een grapje mag wel eens he
Marc
 
anders zou de wereld nogal een grijze plek zijn he
 
Jazeker en we zijn hier toch voor ons plezier en daar horen nu eenmaal gezellige grapjes bij
Marc
 
Het is nu wel duidelijk dat ik verzot ben op graffiti-decals.

De achterkant van de muur, nog niet helemaal volgens de regels van de kunst maar toch ben ik er redelijk tevreden mee. De volgende muur op een volgend diorama zal steen per steen gekleurd worden.

attachment.jpg
 
Ik vind dit reeds zeer overtuigend overkomen hoor ;)
Mooi werk!
 
Een hoekje in opbouw aan de achterkant van de muur.

attachment.jpg
 
Ik vind het goed dat je dit project iets kleinschaliger lijkt aan te pakken dan de andere, weidsere dio's die je hebt gemaakt c.q. gepland. Dit komt zienbaar ten goede van de kwaliteit.
 
Het is inderdaad kleinschaliger omdat ik nu wel besef dat ik eerst moet leren wandelen en dan pas lopen. Dit project is ideaal om allerlei technieken uit te proberen en onder de knie te krijgen. Op de eerste plaats staat de techniek van geduld om te leren.
 
ik zou maxima haar telefoonnummer in de tafel kerven als ik van jou was.............................:wub:
 
:D

Haar telefoon doet het nog steeds niet, die aliens zijn moeilijk weg te krijgen. :laugh:
 
pech voor mij:worried::worried::worried:................................;)
 
Het in de tafel krassen is afgevoerd voor dit diorama, bij de aanzet van de eerste kras was er teveel beschadiging van de verflagen. Het zal beter zijn om krassen te maken voor het schilderen denk ik.

Wel wat gras gezaaid, gras dat nog zal opgevrolijkt worden met extra beplanting en wat battle-rommel. Op de close-up foto zie ik dat er nog dingen moeten bijgewerkt worden hier en daar. Dat komt in orde.

attachment.jpg
 
alain,knap gedaan al,hoe groot is je diorama?...........................
 
Hey, begint een mooie vorm aan te nemen hé ,je dio'ke....

En aan wat voor battle rommel had je gedacht dan? Natuurlijk je tafel en je verroeste vaten.
Steenafval, golfplaat, emmer, stukken hout/boom, oud ijzerbalk/profiel, eigenlijk heb je hier weer de vrijheid om de gekste dingen eerst te laten rond slingeren ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan