Hoofdsponsor

1/35 Abandoned Apocalyptic Battlestation. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De muur met het laagje olive drab. Ziet er niet zo heel slecht uit vind ik zelf. De andere kant van de muur zal dan volgens de regels van de kunt gedaan worden.

attachment.jpg
 
Alain,dat ziet er weer fantastisch uit he...................
 
Idd al mooie vorderingen,de muur ziet er ook zeer fraai uit..!

Grtz yves,
 
Netjes , ziet er stuk beter uit zo, oogt ook realistischer nu :)
 
muurtje ziet er zeker realistischer uit dan bij eerste foto.
succes met verdere schilderwerk
vgr Marc
 
Bedankt voor de mooie woorden, dat geeft een mens moed om geconcentreerd verder te bouwen.

Hier een foto van enkele andere dingen voor op het diorama. De zandzakjes hebben een eerste laag gekregen en morgen verder afwerken en verweren. Op de voorgrond is een tafel te zien en enkele metalen vaten. Zeg gerust wat jullie er van vinden, het is door het forum en de ervaren bouwers dat ik sta waar ik nu ben.

attachment.jpg
 
Bedankt voor de mooie woorden, dat geeft een mens moed om geconcentreerd verder te bouwen.

Zeg gerust wat jullie er van vinden

Het ziet er al goed uit, maar ik denk dat je nog niet alles uit het muurtje hebt gehaald wat er in zit. Met een aantal filters over de individuele steentjes kun je een nog realistischer resultaat krijgen. Het zijn maar heel kleine nuanceverschilllen van steen tot steen, maar het algemene beeld zal heel overtuigend zijn.
 
Welke kleuren gebruik je zoal voor de steentjes in de muur? Ik heb zwart, grijs, wit, rood, kaki, olive drab, red brown en geel gebruikt.
 
Ik gebruik eigenlijk alle soorten bruine tinten, gaande van oker tot het bijna zwart, ieder steentje kleur ik afzonderlijk in een willekeurig patroon. Daarna kommen enkele washes over de stenen. Tot dat ik het gewenste effect krijg.

Grtz Bart.
 
dit is toch heel intressant dit blijf ik volgen en sorry maar ik ga hier hopelijk toch wel wat van opsteken.
 
Hey Vanja is dat niet de bedoeling om er van te leren en te stelen met de ogen ;););)
Marc
 
Leer maar zoveel je wil, ikzelf heb ook weer veel bijgeleerd dankzij dit forum. Leren en stelen met je ogen is de enige manier om vooruitgang te boeken.

Ondertussen is er de voorbije dagen wat verder gewerkt aan de tafel. De bedoeling was om er een oude tafel van te maken, een tafel die voor vanalles en nog wat gebruikt werd en waar je dat ook kan aan zien. Hieronder een foto en graag hoor ik wat jullie er van vinden zodat alle tips kunnen meegenomen worden naar toekomstige diorama's.

attachment.jpg

De tafel doet me trouwens denken aan m'n eigen (metalen) werkblad, het is al een redelijke smosboel geworden in die korte tijd. :O
 
Dat ziet er goed uit Alain!

Je modelbouwniveau is er het afgelopen jaar behoorlijk op vooruit gegaan, vind ik.
 
Inderdaad Alain....het doet me altijd deugd dat je iemand ziet groeien...en gewoon de link heeft gelegd naar luisteren en proberen wat anderen je de raad geven....keep moving mateke;);)
 
Mooie schilderwerken aan de tafel.
Misschien nog enkele namen in kerven van (ex) vriendinnetjes :laugh: ... van de figuurtjes hé ;)
 
Door te luisteren en te kijken gaat het bouwen en afwerken inderdaad stukken beter. Ook door iets meer geduld te hebben voor de kleinere details (dat geduld kan nog wat beter :ohmy: ).

Nu een paar foto's van een olievat, beetje verweerd door veelvuldig gebruik.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Man die tafel is prachtig echt zo een oude werktafel waar van alles en nog wat op gedaan werd knap
Marc

PS uw echte tafel een vod met echte cellulose thinner of aceton en ze is terug proper
 
Met een vulpotlood of een standaard goed geslepen potlood?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan