Hoofdsponsor

1/35 Abandoned Apocalyptic Battlestation. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het speelt zich af tijdens de apocalypse, de aliens van El Cabra Maxima willen de wereld veroveren en die is een verdegingspost van het verzet. Ze zijn echter moeten vluchten voor een overmacht, vandaar Abandoned Apocalyptic Battlestation. Het speelt zich dus af in de toekomst met wapens die ze in een museum hebben gevonden en weer in gang hebben geknutseld.

Het was tevens een project om wat technieken onder de knie te krijgen. Goed gelukt vind ik en al het geleerde zal terugkomen in volgende projecten.
 
Proficiat Alain;gewoon een prachtig diorama,ben echt benieuwd naar je volgende !!!!!
 
Alain dat heb jij goed gedaan, maar 1 ding wat ik vind is dat het er wat verlaten bij ligt :laugh::laugh::laugh::laugh:
knap dat wel hoor
marc
 
Hoewel het al afgewerkt was ben ik nog een paar dingetjes aan het toevoegen op dit diorama met de bedoeling het morgen mee te nemen naar Middelkerke om in te zetten tijdens de wedstrijd. Duimen en hopen hé.
 
Een paar prulletjes toegevoegd, nu enkel nog beslissen welke kant de voorkant zal zijn. Er is zoveel te zien aan alle kanten dat ik het nog niet weet. Persoonlijk ben ik er tevreden over.

attachment.jpg
 
Altijd een moeilijke keuze,maar persoonlijk zou ik de voorkant nemen met de zandzakjes verder wens ik je ongelooflijk veel succes met de wedstrijd...😉
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan