Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit wordt echt mooi straks met de verlichting, je bent goed bezig.
 
Nog een kleine update....

De witte kleur van de boegen zijn gedaan, volgende week het zwarte deel....

attachment.jpg
attachment.jpg

attachment.jpg
verder heb ik nog wat kleinere dekken en wat onderdelen op de dekken geplaatst...

attachment.jpg

Normaal kan ik het hoofddek al plaatsen, alleen zijn we nog aan het wachten op de verlichting die in de boot moet komen (maar daar later meer over)

attachment.jpg
attachment.jpg

Nu verder met de onderdeeltjes op de kleinere dekken

attachment.jpg
 
goed bezig zunne petra... ziet er al ferm uit... ben benieuwd als da klaar ga zijn...
 
Dank je wel Trobwal....

Nog ff gauw een laatste update voor dit weekend..

attachment.jpg

attachment.jpg

dat was het voor deze week se....volgend weekend verder doen....

groetjes
Petra
 
Heb het ook gezien Doomwad,Met nog een beetje lijm en lang genoeg druk kan ik het nog corrigeren(het is dus al vastgezet maar is nog plooibaar), heb het ook maar gezien op de foto,straks nog eens recht zetten...
 
Mooi werk petra , met die verlichting zal het er mooi uit zien .
 
Hoi Petra,
Je gaat rap meid ben heel benieuwd naar de verlichting maar met Rik in de buurt zal dat ook geen probleem zijn ;)

Succes enne blijf volgen he

Gr
Dirk
 
Die slechte pasvorm van de wanden had ik ook met mijn model van Minicraft.Maar daar paste veel meer niet goed,ik hoop dat het bij jou kitje beter past.Verder word het al erg mooi zo.
 
Die slechte pasvorm van de wanden had ik ook met mijn model van Minicraft.Maar daar paste veel meer niet goed,ik hoop dat het bij jou kitje beter past.Verder word het al erg mooi zo.

De wanden zijn geen probleem hoor Bert, het zijn de kleinere onderdelen die niet echt mooi pas zijn, maar niet iets dat niet opgelost kan worden....

Mannen bedankt voor de bemoedigende woorden....eens zien of volgend weekend alles mee gaat zitten met het spuiten van de romp....ff duimen hé....

Petra
 
De verlichting komt in orde Petra :wiggle: :wiggle: :wiggle: :wiggle:

hey, Petra... gaan jullie het plaatsen van de verlichting ook met fotootjes toelichten... dat zou wel interessant zijn (begrijp wel als dat te moeilijk is:wacko::wacko::wacko:)...
in elk geval mooi waar je mee bezig bent!!!

groetjes
 
Hoi Dempsey,

Dank je wel....
We gaan proberen er foto's van te maken van de stappen die ik doe...als de verlichting erin zit maak ik een filmpje, omdat er nog iets heel speciaals mee gaat gebeuren(maar das nog een verrassing) die je met gewone foto's niet kunt vastleggen....

groetjes
Petra
 
Nou maak je mij wel erg nieuwsgierig hoor :)
 
Ja, je maakt ons heel nieuwsgierig...kom op er mee :).

Lekker bezig trouwens Petra.
 
Hoi Petra,

Je bent goed bezig, ziet er mooi uit, de kleine onderdelen spuit je die ook.
 
Dank je mannen...

Bart, neen de kleine onderdelen zijn met de hand geschilderd, omdat ik ook nog een beetje zelf wil schilderen, doe dat trouwens graag, zo van die prutsonderdelen zo netjes mogelijk te doen... ;););) houdt je motoriek in beweging hé....
 
Hoi Petra,

Klopt wat je zegt, is ook luk om het zelf te schilderen.
 
een vraagje....

Ga vanmiddag de romp in zijn zwarte kleur zetten...zou ik gans de romp zwart spuiten en daarna de waterlijn rood over het zwart spuiten of moet ik de waterlijn ook afdekken en alleen het zwarte gedeelte spuiten dat in zwart moet komen? (hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel)

groetjes
Petra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan