Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Petra geweldig gespoten zeker voor de eerste keer (die van mij was toen hmmm niet goed ;) ) veel plezier nog he,

ik blijf volgen

Gr
Dirk aka mind-9
 
@Doomwad: dank je wel hoor...vind het wel leuk om het te doen en gaat lekker snel....hihihi
@Dempsey: dank je wel
@Dirk: Merci hé, verschiet er zelf van ze dat het zo goed gaat, had het zelf niet gedacht...

Dus we kunnen met een blij en gerust gemoed verder hihihi

groetjes
Petra
 
Petra, zioet er netjes uit, ik moet het straks ook spuiten, ik hoop dat ik het er ook zo afbreng. ( ik moet nog leren spuiten ).
 
Debart, gewoon doen ze, eerst ff proberen op een stuk karton of zo (heb ik ook eerst gedaan...) en dan gewoon doen, eens je weg bent, ga je blij zijn dat je het gedaan hebt....

Petra
 
Zeg Petra, je had toch al die patrijspoortjes kunnen uitboren hé, het zijn er maar een paar honderden........
Aiii Neen, niet slaan, ik ben al weg........:laugh::nowink::@
 
Zeg Petra, je had toch al die patrijspoortjes kunnen uitboren hé, het zijn er maar een paar honderden........
Aiii Neen, niet slaan, ik ben al weg........:laugh::nowink::@

awel, ben er nog over aan het nadenken se.... zou er eigenlijk verlichting in willen hebben (allé, met de hulp van Rik hé....hihihi)

Petra

PS Ben nog geen zo'n kwaaie ze Erwin hahahahaha
 
Zeg Petra, je had toch al die patrijspoortjes kunnen uitboren hé, het zijn er maar een paar honderden........
Aiii Neen, niet slaan, ik ben al weg........:laugh::nowink::@

Om eerlijk te zijn zat ik daar ook aan te denken, en zoals Petra zegt moet dat een schitterend zicht zijn in het duister. Vind dit een machtig schip, heb voor mn kerst oa het boek gekregen "100j Titanic"
 
Het is in ieder geval reeds een serieuze hype aan het worden: 100 jaar Titanic met cruises, duikboottochten, diners, enz...
Heb ergens gelezen dat er ook drie nieuwe musea open gaan gewijd aan de Titanic.
Eén ervan zal openen in Cherbourg waar de Titanic nog passagiers afgezet en opgeladen heeft. Ik ga dit in ieder geval in september bezoeken.

Wat mij het meest verontrust is dat ik ooit eens begonnen ben (in het jaar van de film met Leonardo) met de bouw van die oude Revell Titanic en had er zelfs photo-etching bij gekocht ook.
Heb ooit dat ding opzij gesmeten maar het begint weer te kriebelen. Dedju.
 
De Titanic blijft toch wel een van de mooiste schepen vind ik.Die van jou ziet er nu al goed uit,als je de kans ziet zou ik er zeker wat ledjes inbouwen dan komt je model nog meer tot zijn recht.Ik was zelf ooit eens aan een model begonnen,maar ben er mee gestopt.Hier een linkje misschien kun je er wat mee.

http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/viewtopic.php?f=4&t=21720
 
Bert, dank je wel voor de link....Kan er heel veel uit halen.... Ben toch wel blij dat ik de Revell kit heb gekocht, aan de romp van die jongen te zien, die van mij paste perfect in elkaar, dus Viva Revell hahahaha

Vanavond de patrijspoortjes uitboren en dan dit weekend de romp nog in zwart en rood airbrushen (plezant om dat woord te kunnen gebruiken ze hihihi)

Daarna had ik gedacht om die romp al te vernissen, maar Rik zei dat ik dat helemaal op het laatst zou moeten doen, omdat alles toch vernist moet worden??????

Wachten of direkt vernissen??????

groetjes
Petra
 
als je hem nu vernist is hij (of zij) extra beschermd.
 
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

zo één kant gedaan, alleen nog de grotere gaten
Heb het met de dremel gedaan, boortje 1.6 mm

Morgen de andere kant en de grotere gaten en dan de kleurtjes erop...

groetjes
Petra
 
lekker bezig geweest Petra, zijn er wel een hoop hé.
Zal wel mooi worden met de ledjes erin.

Fred
 
Echt goed bezig.
Maar sommige raampjes ga je achteraf toch terug dichtdoen, langs binnen bv.
Want niet alle waren tegelijk verlicht zene.
Hier en daar, zeker de kajuiten, zal er al wel eens een licht uit zijn of de gordijnen gesloten.
 
Dit wordt schitterend met verlichting. Misschien wel een beetje saai werk al die gaatjes, maar achteraf zal het zeker de moeite zijn Petra.
 
En ons Petra boort rustig door.
 
Echt goed bezig.
Maar sommige raampjes ga je achteraf toch terug dichtdoen, langs binnen bv.
Want niet alle waren tegelijk verlicht zene.
Hier en daar, zeker de kajuiten, zal er al wel eens een licht uit zijn of de gordijnen gesloten.

daarover zijn Rik en ik nog aan het brainstormen en is een verrassing die wij nog niet prijsgeven :P:P:P ;););)
 
@Fred en Christophe: heb aan deze 1 uurtje bezig geweest, dus valt heel goed mee, is wel een hoop vuiligheid hoor achteraf en blijft echt overal in hangen....
@Jelle: :tongue: ;) ;)
 
dit gaat echt mooi worden als je effectief verlichting gaat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan