Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Titanic (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij heb je geen spuitcabine nodig als je met verf op waterbasis spuit, weet ik niet zeker, ergens gelezen
 
In twee zagen??? hahahahahaahaaa ...... grapje zenne.Tjah je zal een geïmproviseerde cabine nodig hebben.Ik doe dat met bekleed karton aan elkaar gezet en dat werkt ook goed.Natuurlijk is dr geen afzuiging aan maar wel een gedeelte om het na het spuiten te sluiten,wel wachten tot de nevel is weggetrokken he;)
 
Oké, zal eens op zolder gaan zien voor een grote doos se.... allé, zal vanavond zijn, eerst de nodige familie afgaan se...
 
Oké, zal eens op zolder gaan zien voor een grote doos se.... allé, zal vanavond zijn, eerst de nodige familie afgaan se...
Vergeet niet het te bekleden met een of andere kunststof die je kan reinigen voor en na het spuiten.Niet hard wrijven dan omdat je het anders statisch gaat laden .
Dat is juist wat we willen vermijden he;) Je krijg tegen vanavond een PB met mijn mini zelfbouw cabine.
 
Vergeet niet het te bekleden met een of andere kunststof die je kan reinigen voor en na het spuiten.Niet hard wrijven dan omdat je het anders statisch gaat laden .
Dat is juist wat we willen vermijden he;) Je krijg tegen vanavond een PB met mijn mini zelfbouw cabine.

oke, Doomwad, zal ,het in de gaten houden dan...

Zo, een eerste updatetje van de Titanic...

eerst het standaard waar de boot op komt te staan...
die staat ondertussen ook in de primer...

attachment.jpg

dan de boot zelf...67 cm lang...
Het paste wonderwel helemaal netjes in elkaar...(was er wel een beetje bang voor)

attachment.jpg
attachment.jpg

en dan airbrushen(toch met een klein hartje eraan begonnen)
en Rik heeft foto's van mij in volle actie getrokken hihihi
attachment.jpg
attachment.jpg

en het resultaat, vind het zelf heel goed geslaagd...
attachment.jpg
attachment.jpg

Voila, dat was het voor het moment....
Tot later...

Petra
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ziet er netjes gespoten uit, doe zo verder en je hebt een pracht van een schip ;)
 
Hierzie,
ons Petra spuit graag.
 
Voor een eerste AB werkje ziet het er keurig uit Petra. Mooi start hoor!

Fred
 
Bedankt iedereen....

Heb nog een klein vraagje: Hoelang moet je wachten voor je je eerste laag kunt leggen als je de primer hebt gespoten?
 
Dat hangt een beetje van je primer af.
Ik gebruik nogal makkelijk die van "den Action" en dan moet je maar een kartiertje wachten.
 
Netjes gespoten hoor en dat voor een eerste keer maar ik zie dat je geen spuitmasker draag :O ik zal er toch maar eens een aanschaffen voor de gezondheid want ook acryl is ongezond ;)
 
mmoi spuitwerk !! en het is toch best een lang end die boot .
 
zo, vandaag nog wat kunnen doorwerken, (vanaf morgen terug werkendag)

Het hoofddek staat in haar kleurtje....

attachment.jpg
op zijn geheel....

attachment.jpg
attachment.jpg
en een paar deeltjes ervan, zodat jullie zelf zien hoe het is gespoten

zo dat waren 2 grote delen die ik al gedaan heb....(buiten het verven van de romp toch, maar das voor het volgend weekend)
vandeweek mij wat bezighouden met kleine deeltjes van het dek....

groetjes
Petra
 
Ja Petra je AB job ziet er erg strak uit zeg,je zal hier veel voldoening va hebben hoor daar ben ik zeker van.
 
Petra, je doet dit mooi, ik kan het niet anders zeggen:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan