Pascal, dank je man !
Erwin, jij ook weer bedankt voor de leuke reactie.
Stropke, eigenlijk vind ik het fotograferen van mijn modelbouwescapades even leuk om te doen. Over modelbouwmagazines, weet je, ik heb een tijd geleden een reportage geschreven voor een internationaal tijdschrift maar het artikel werd nooit geplaatst. toen ik erover informeerde was het antwoord dat het in het volgende issue zou worden gebruikt, wat dus niet gebeurde. Er volgde zelfs nog een verhaaltje over een gecrashte computer waarbij mijn artikel verloren ging, met de vraag of ik alles nog eens opnieuw wilde doorsturen ? Dat deed ik...vergeefs blijkt nu. Om nu m'n vertrouwen te winnen zal men het nu moeten verdienen, al weet ik niet hoe. Weet je, eigenlijk interesseren de magazines me niet, tenzij om ze te lezen, niet om mezelf erin terug te vinden want dan kan ik net zo goed naar m'n hobbyruimte gaan om het spul live te bekijken.
Tomas, ik wilde dat het licht een wezenlijk deel van het diorama zou worden, goed gespot vriend !
Buzzy, je bent nog niet van me af.
Ron...veelzeggend en bedankt ervoor.
Peter, thanks !
Nog wat gebricoleerd, ditmaal aan een gescratchte oude radio, je weet wel, spartaanse houten bak met beige stof in de klankkast, twee draaiknoppen (volume/kanaalzoeken). Voor de kleurwerking in die omgeving koos ik tevens voor een kleine email reclameplaat. Het geel ervan werkt mooi bij het blauw van de doos rechts van de radio.
Ook heb ik een roestig vat geplaatst waartegen ik de afgesleten borstel heb gesmeten.
Het vat moet onderaan nog geïntegreerd worden met de zandbodem dmv. wat stof.
Groeten en tot meer !