Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Prachtig resultaat al Guy !

Maar breng je nog wat kleur aan in je eikenbladeren ? Ik zou durven nog wat gele oker, burnt sienna en raw umber aanbrengen. Zo breng je wat extra kleur aan, en krijgen je bladeren een 'herfst accent'.

Maar het wordt een toppie ! Evenaren doe ik je niet.

Groeten Rik
 
Ja die vroegens kunnen prikken en komt er dan nog een pensioenneringsfeestje links of rechts bij :p
Het ziet er weer mooi passend uit! Ik zou de blaadjes die rond de varens op de grond liggen misschien wel wat meer kleur geven (bruintinten)
 
Ik denk dat de lens de kleurtinten van de bladeren niet echt overgenomen heeft, de blaadjes hebben verschillende washes gehad, morgen probeer ik een goeie foto te schieten want er is nog een tweetal vogelhuisjes gebouwd om erbij te hangen.
 
THUMBS UP GUY!

Het ziet eruit alsof het stoppen met detailleren voour jouw onmogelijk is :D

Thierry
 
20_zps620fa763.jpg

Ik amuseerde me gewoon en dacht, laat ik er ineens een paar meer ophangen voor het kleureffect, het was niet eens moeilijk om te doen.

howto on birdhouses next Ledendag, OK !
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig maatje.
En zo blijven de details maar komen.
 
Ja, weer een leuke toevoeging G.
Ben benieuwd waar je ons de volgende keer mee gaat verrassen ?

Mark
 
Leuk die vogelhuisje komen er nog vogeltjes ook lol.
Neen jong knap gedaan, wat een dio en zo'n detailering I like it.

dikkie dik
 
G, G toch......wat een details, ga je toch gewoon van
smiley7526.gif


Fred
 
Super wat een detaillering. Meer dan top!
 
Filip, zijn het niet de vogeltjes die staren naar de poes ? :laugh::laugh::laugh:
Breng onze G maar niet teveel op gedachten of Sam en Bob komen er straks ook nog bij te staan...

Mark
 
en we blijven genieten!!!!
goe bezig kerel , blijf dat hier op mijn gemak volgen , zulke details niet normaal!


grt Nicolas
 
Ondertussen toch weer kans gezien om grasvezeltjes te plaatsen, deze bij te kleuren met de airbrush en ineens te vergezellen van de eerste plantjes. Er komen natuurlijk ook hier eikenbladeren en misschien zelfs wat blad van een kastanjeboom voor extra variatie. Ook zal ik uitzoeken hoe ik de achterzijde van de barn nog wat aantrekkelijker kan maken.

17_zpsd69fc1ff.jpg

Vriendelijke groeten van Guy.
 
Awel zie... "Ook zal ik uitzoeken hoe ik de achterzijde van de barn nog wat aantrekkelijker kan maken"... ik zou zeggen: aan de onderkant van de schuur tegen de muren mos en schimmel aanbrengen en gerotte delen?
Lijkt me logisch dat, aangezien het houten planken zijn, die op termijn beginnen rotten.
 
Dat ligt in de lijn van de bedoelingen Walter, goed gespot maat, en ik ben zinnens nog wat brol toe te voegen, wat dat weet ik nog niet.
 
Prachtig gewoon, hopelijk haal ik ooit eens zo'n kwaliteit.
 
Dat ligt in de lijn van de bedoelingen Walter, goed gespot maat, en ik ben zinnens nog wat brol toe te voegen, wat dat weet ik nog niet.

Niet te veel metaalbrol Guy, dat heb je al genoeg.
Als ik een suggestie mag doen: waarom niet wat oude bakstenen netjes gestapeld tegen de muur? Mogen er al een hele tijd liggen en zelfs wat mos er op, kan geen kwaad maar niet overladen, keep it simple.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan