Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Gewoonweg schitterend G.
"Things go better with Coca Cola, things go better with Coke..." is één van de reclamedeuntjes die spontaan door mijn hoofd flitsen.
Puur genieten en nog eens genieten...

Mark

Schitterend Guy, en ook hoe je die voorste balk er uitgevreten hebt laten uitzien! En de ogen worden in eerste instantie naar de wagen getrokken.

@GUnit, weet je toevallig ook waar het adres is van die schuur?
Zo ja, dan zend ik een bericht naar Wayne Carini van Chasing Classic Cars ............... :)
Met andere woorden, prachtig!

Voor de zekerheid:

http://www.f40.com/

Bedankt om te kijken zeg je nou... het is een plezier om naar te kijken, bedankt om het te delen!

Schitterend werk.

Grtn Eric

Reeds een prachtig resultaat, Guy. Maar jouw kennende is het nog niet af ?

Ik mis namelijk wat groenaanslag op de aarden vloer. Door de grondvochtigheid (en het feit dat een verlaten schuur niet belopen is) is het een ideale kweekruimte voor allerlei schimmels en mossen. Dus haal maar je potje Slimy Grime van AK boven ! ;)
Verder nog wat stro laten rondslingeren...

Groeten Rik

Kan alleen maar iedereen bijtreden, is prachtig gedaan. Ge zijt nen echte krak.

JM

Bedankt opnieuw voor de tips collega's, op deze manier ga ik nog wel een tijdje verder kunnen bricoleren aan het totaalplaatje, maar het is zeker nog niet af...

De schoffels, vork, spade en houten rijf werden aan hun haken gehangen.

57_zps9c211879.jpg

Nu ben ik doende met enkele houten legplanken.

Vriendelijke groeten van Guy.

Alvast een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst van Guy.

Laatst bewerkt:
Ik had bijna gevraagd waar ge dat foto'ke waart gaan trekken hé G. ;):D
Verd***e, dat is toch wel ongelooflijk zene. Bijna niet te geloven dat dit in 1/35 is.:wub:

And for U 2 a VERY HAPPY NEW YEAR 2014

Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
@GUnit, weet je toevallig ook waar het adres is van die schuur?
Zo ja, dan zend ik een bericht naar Wayne Carini van Chasing Classic Cars ............... :)
Met andere woorden, prachtig!

Voor de zekerheid:

http://www.f40.com/

Ik zat net hetzelfde te denken. :-). Als het dio af is zeker die mannen een foto sturen! Alles is zoals gebruikelijk van het niveau 'master', het idee, de builds, het schilder- en verweerwerk. Ik hoop dat iedereen zich realiseert wat voor internationale klassebak we hier op forum hebben! Chapeau Guy, echt waar.

Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar,

John

Man man man wat een detail is er verwerkt in dit dio, k' vraag mij af wat volgend jaar gaat brengen.

De beste wensen voor 2014.

Dikkie dik

Terug
Bovenaan