Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Awel G, WEETJEWATIKLEUKVIN ? Die oude "botsauto", die zou er echt niet bij misstaan...
Man, man, man toch... dat is inderdaad zo een voorwerp dat je bij een "barn find" kan aantreffen.

Mark
(3300)

P.S.
Bedankt voor het complimentje. Voor mij is het de normaalste zaak van de wereld dat ik mijn steun kan geven...

Ik durf hier niet meer komen kijken.
Als ik deze scratcher aan het werk zie voel ik me zo klein.
Goed bezig Guyke, doe zo verder man.

Fantastische ideeën Guy maar ik vrees dat ik Ron hier moet bijtreden. Het gaat te veel worden en de aandacht gaat weggetrokken worden van de Admiraal.
Die eerste klasse jukebox zal meer dan waarschijnlijk ook ergens een doek of zeil over zich krijgen want anders kan ie er nooit zo mooi uitzien en ook dat is al zonde want je prachtige werk zal hier gedeeltelijk verloren door gaan.
Misschien beter een nieuw dio maken in 2014 met als hoofdonderwerp ergens een schuur vol oud kermismateriaal en een ander type voertuig er bij.
Ik blijf je prachtig werk 300% steunen maar vrees echt dat je het initiele idee zal verliezen als je er te veel bij plaatst.

Waaaauuuuw G, mijn voorkeur heeft ook de botsauto.
Je gaat ons echt blijven verrassen e.
Als deze ook nog in de barn komt heeft men een ganse dag nodig om alle details te kunnen zien.
Knap man. Ik blijf zitten op de eerste rij.

Ik begin me stilaan af te vragen of die schuur wel groot genoeg zal zijn???? :laugh:

Zal ik dan de enige zijn die het vliegerke de voorkeur geef?
Lijkt mij iets leuks, een totaal andere vorm dan de bots- en auto...
Hoewel de botsauto ook wel mooi is, maar gewoon voor de vorm zou ik toch voor het vliegerke gaan....
En inderdaad, oppassen voor overdaad.....

G, je jukebox is een woord schitterend. Daar bestaat voor mij geen twijfel over. Applaus Echter zou ik alles nu op zijn plaats zetten (wat je waarschijnlijk al wel gedaan zult hebben;)) zodat je kunt zien of het niet te druk wordt. Wat anderen al opmerken, wordt het misschien te druk en leidt je de aandacht af van de andere juwelen. Want vlieger of botsauto? Maakt niet uit, dit wordt namelijk ook weer een blikvanger in je handen. Suc6 met je beslissing.:D

Ik ga meegaan in de overtuiging dat het misschien toch te vol zal worden. Heb enkele proefopstellingen gedaan en hoewel ik een volle rommelschuur erg leuk vind, blijft de Admiral inderdaad ook zonder al de extra's overeind.

De zijspan heb ik helemaal gecanceled omdat ik me meer en meer ging storen aan de spaken die ik netjes volgens het VULCAN plan had gebouwd maar niet bleken te kloppen. Ik heb een andere kit gekocht en er wordt een compleet nieuwe zijspan gebouwd om in het diorama te plaatsen. Deze zal trouwens niet opnieuw zwart maar lichtblauw worden, met vermoedelijk een metaalkleurige bak.

Ook de base heb ik al verscheidene malen moeten herspuiten en bijschuren wegens kleine foutjes in de verf.

Positief is dan toch dat ik mijn stallamp heb gehangen:D

Nu is het zaak van even terug te recapituleren van de nieuwe invalshoek maar het komt goed !

WE NEVER SURRENDER !!!

Way to go G. Never surrender...
Achteraf, alles wel bekeken, denk ik ook dat, ondanks dat de botsauto een machtige toevoeging ware geweest, je hier nu even de "less is more" filosofie moet toepassen.
Je ogen zouden naar zoveel plaatsen tegelijk worden getrokken dat een mens er totaal kierewiet van zou worden:D :laugh: ;)
Denk zelfs dat het niet slecht is om de zijspan er ook niet bij te plaatsen, zodat de volle aandacht naar de Admiral gaat gaan en nog enkele andere kleine snuisterijen...
Ik ben benieuwd om de vorderingen weer eens te kunnen zien.

Mark

Volle focus op de definitieve afwerking heren, ik post ineens het eindresultaat, met de feesten voor de boeg zal dit wel nog even duren.

Hey G,

+1 voor de botsauto maar ook +1 voor de mening van Ron!

En voor wat de rest betreft +100000000000000000000000000000000000000000000000000 voor je dio! ^^

Thierry

Ik vind het vliegerke ook het leukste. Maar als ge één van die beide niet in de schuur gaat steken, zou het wel een heel leuk project op zich kunnen zijn :

Barnfind : een oude, gedemonteerde kermis attractie met vliegerkes en / of botsauto's.

Maar mijn voorkeur voor een volgend barnfind project is natuurlijk een oude Ferrari :$

Pascal, ik ga een vliegtuigje of botsautootje scratchen voor in de laadbak van mijn volgende truck, en daarin heb ik veel zin.

Thierry, bedankt makker.

Ruben, we zijn nog niet waar we zijn moeten maar eindelijk begin een en ander concreet te worden...

Ik heb maar even een foto gemaakt van het interieur, kwestie van jullie toch ietwat op de hoogte te houden tijdens de vakantie : auto, jukebox op planken en cola automaat werden al gemonteerd op de aarden vloer.

De volgende bezigheid is ondermeer het verder inbedden van de banden, planken...

Ook wil ik komaf maken met het roestige dak.

49_zpse3f72ac2.jpg

Groeten van G.

Guy, waanzin. Ben een stille genieter anders moet ik toch maar superlatieven uitvinden.
ontbreken enkel nog een paar gasten die opruimen.

Grtx Jan

Dit is dus duidelijk de refferentiefoto waar G zijn ideeën vandaan haalt e.
Top man. Meer kan ik niet zeggen van bewondering.

Prachtig Guy. Nog wat oud alaam tegen de muur, wat stro en stof en het is meer dan af. Met die belichting zoals op die laatste foto is het onwijs gaaf.

Dit is het beste wat ik al ooit heb mogen zien sinds ik gestart ben met de hobby. En dit is waarom ik nog steeds met de hobby verder ga. Om dit te bereiken, meer dan mn hoed af hiervoor!!!!

Terug
Bovenaan