Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Dank jullie mannen, eindelijk heb ik de juke box bijna af, nog enkel wat chrome over het laatste gescratchte onderdeel (de gevreesde grille voor het klankgat !) en ik kan weer verder met iets nieuws ! Ook de schuur komt eerstdaags definitief op het display te staan.

Morgen probeer ik nog twee superkleine decals te printen en dan komt er een eind aan dit juke box deuntje.

4d9abceb-76ca-46a3-a3b8-a6ccd7bac7b7_zpsb3635ba2.png

Groeten !

Gy, 1 opmerking staat in de verkeerde kast.

2 is slecht voor mijn ogen.

3 wanneer geeft ge eens een workshop.

Grtx Jan

Hoi Jan,

1. dat denk ik niet !

2. daarom dat de mijne in sneltreinvaart achteruit gaan.

3. wanneer ik totaal verander en mezelf een modelbouwgod acht. Heb er wel eens eentje gegeven over beroesten btw.

Tx !

Groeten G.

Bon ik laat toch een commentaartje.... : WAOUW!
Meer durf ik niet zeggen! :D

Thierry

Zeer knap werk Guy.
Ik ben zeer benieuwd naar de foto's als alles bij elkaar wordt gezet in die schuur.
Ik hoop dat je ook een stoeltje voorziet. Dan kan ik in je schuur kruipen, muziekje uit de jukebox, colaatje uit de automaat, en genieten maar...

Grtz,
Joost

Ik probeer niet groter te gaan dan de grootte in de 1/35 realiteit Ron, maar omdat je vermoeide ogen hebt, een vergroting...

22-kopie_zps5c7bf11a.png

Bedankt iedereen !

Doe die reuzen handen daar nu eens onder weg, samen met die boomstam hé G... :laugh::laugh::laugh:;)
Dat is toch niet gewoon meer zene makker...:wacko:
Deze keer had ge me niet liggen zene, had mijn kinbandje aangedaan, dus geen stukken uit mijn tafel of een overstroomd klavier:laugh::laugh:
Schitterend maat, gewoonweg schitterend...

Mark

:laugh: G. maar een mooi stukje werk zelfs als hij groter is dan 1/35 ;) maar het is gewoon zonde van al de details als je er bijna niets van ziet en dat is mijn punt wat ik duidelijk probeer te maken met iets grotere foto`s

Maar inderdaad sommige dingen zie ik ook liever op ongeveer de echte grote van het onderwerp.

Amaai zeg, net echt. Ik zou er zo een muntstuk willen instoppen en een plaatje kiezen...

Grtz Bart.

Bart, de muntjes moet ik er nog voor maken.

Ron, je hebt een punt.

Pascal, ik heb er veel plezier van, de ideëenmolen staat niet stil en er belooft weer een ander projectje binnen dit diorama aan te komen.

Mark, zoals jij altijd bij iedereen je tijd neemt om te steunen, dat dwingt respect af man !

Btw. nu ik aan mijn base bezig ben kan ik al wat nadenken over een volgende item welk ik wil gaan scratchen.

Zelf denk ik sterk aan één van deze twee :

5876d176-3f10-4c6d-a875-fc2f9b036b31_zps11961e6c.jpg
ONLY for reference purposes !!!

0d47ec33-265e-47c9-bec3-b1a8963ec3f5_zps656dd0e1.jpg
ONLY for reference purposes !!!

LAMAWETEWAJELEUKVIN !

Bijde leuke onderwerpen hoewel die bumpercar mijn voorkeur heeft.
Maar wil je een van deze ook in het diorama verwerken?
Zelf zal ik het niet doen met het op het oog dat er teveel spullen opkomen die alle aandacht gaan afleiden van het hoofd onderwerp de Admiraal.

Terug
Bovenaan