Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

G., waar haal je toch al die ideëen vandaan???????? Al deze details zijn even indrukwekkend als je model!

Thierry

Schitterend gedaan G. Ik heb mijn kin nog maar eens opgeraapt en op zijn plaats gezet.
Ongelooflijk sjieke dinges die ge uit uw vingeren tovert... Ik blijf er mijn hoed voor afzetten.

Mark

Hey Mark, ik zal het niet meer voor hebben hoor.
Ik doe mijn kinband aan voor ik G zijn topic open.
G, dit is gewoon weg top modelbouw man.
Ik doe het u niet na, zeker niet zoveel detail.

Ik ga me die gewoonte ook eens moeten aanleren Buzzy...
Voor dat ik de topic van G open, eerst mijn kinband aan...
Het is en blijft anders zo'n pijnlijke zaak hé...

Mark

Allez mannen, opnieuw bedankt voor de leuke antwoorden op de voortgang ! Het geraakt stilaan klaar. Tof dat jullie elke keer weer zo enthousiast reageren, ik zou zelf wellicht al afgehaakt hebben na een zoveelste update van een item zoals dit.
Ik zou denken :"GET ON WITH IT !"

Nog een beetje opfrissen met de chromeverf van Humbrol want de diverse washes om de houttonen te verkrijgen hebben hier en daar de metaaldeeltjes verkleurd. Op zich niet eens lelijk maar toch wil ik een zekere frisheid behouden (hebben de echte onderkomen exemplaren ook).

De rastervormige decoratie wordt het laatste, hopelijk zal ik daar mijn tanden niet op stukbijten...

19_zpsfbd3f935.jpg

Groeten van Guy.

Mooi stukje werk, Guy ! Maar ge moogt wel eens het stof afnemen, precies of hij staat al verschillende jaren ergens in een verlaten schuur....

Groeten Rik

Guy, breng dit op de markt en het verkoopt!! Ben ik zeker van.

Ik geloof nooit dat gij daar uw tanden gaat op stuk bijten G.
Als ik zie welke kunststukjes er allemaal uit uw vingers komen...

Mark

Alleen maar de goei hé Koekie, alleen maar de goei...

Mark

Ik durf bijna niet meer kijken want het begint te duur te worden voor het kopen van kleenex doekjes om de kwijl op te kuisen.
Gewoon PRACHTIG wat je doet Guy.sdfkkjskngsdfkkjskng

Bedankt mensen.

In afwachting van de afwerking van de jukebox heb ik vandaag een simpele base voor het diorama gemaakt. Gewoon twee MDF panelen van 19X24 op mekaar verlijmd en mooi glad geschuurd, tevens de hoekjes wat verzacht. Nu volgen een paar laagjes primer en nog wat fijn schuurwerk en daarna satijnzwart als eindlagen. Vooraan ga ik het strak houden en achter de schuur komt nog wat aankleding.

Wat aan de base gewerkt. Deze wordt satijnzwart gespoten. Opzij en achteraan de barn heb ik twee driehoekige veldjes behouden om een beetje in te tuinieren of zo.

45_zpsf15a0611.jpg

46_zps7d84c15e.jpg

47_zps7c91b315.jpg

48_zps6375d461.jpg

Ook heb ik wat zandgrond in de barn zelf gelegd. Samenstelling mengsel : modelgips/water/houtlijm/fijn wit zand. De oppervlakte zelf wordt morgen verder op punt gezet en dan in een zandkleurtje gespoten.

Groetjes ! G.

bravo weer guy, je jukebox ziet er fantastisch uit. net als de cola automaat. Bravo echt eyecatchers allemaal

Ik dacht het al met uw gereedschappen die je in je barn ging hangen hé G...:)
Maar aan de roest te zien zal het een "wilde tuin" worden zeker (met het nodige onkruid...) ;)
Heb je weer mooi in mekaar geknutseld hé makker. Ziet er goed uit...
Benieuwd naar het kleurtje van de grond en je tuintjes...

Mark

Hey,

Indd Interceptor, ik dacht juist hetzelfde, meer onkruid dan iets anders....., maar dat zal heel schoon staan bij zo'n schuurken...
Zet'm op Guy... ;) :)

Terug
Bovenaan