Hoofdsponsor

1/35 The Rusty Admiral. [wip]

Man man man Guy!
Dit is pure kunst! Eigenlijk spreekt men vaak in moedelbouwmagazines over "het is een model in het model" maar dit is nog meer duidelijk met al het scratchwerk dat jij in je dio's laat zien!. Ongelooflijk wat je hier allemaal laat zien!

Thierry

Oh ja, ik ben nog altijd aan het zoeken naar een raster voor het klankgat maar nog geen tijd gehad om de auto te pakken.
Ging jij mij eens niet een bezoekje brengen afgelopen week ? Kom eens kijken, wie weet...

Mark

SAM_1170_zps96b69589.jpg

SAM_1168_zpsd8ab0e34.jpg

Sorry vrienden, weinig tijd, hopelijk zeggen de foto's genoeg voorlopig, het einde van de jukebox is nabij, ik bedoel het positief he...

Net terug uit de tuin, nu een bak koffie en een foto van de laatste prullerijen, zoals het sokkeltje waarop het ding staat, drie beugeltjes bij de klankkast...

Nu nog een raster erop met de decoratie, daarna reinigen en grondig inspecteren en PAINTUH !!!

12_zps9c2484d7.jpg

Groetjes !

En dadelijk bladeren in de zak gaan proppen...:D

sdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskngsdfkkjskng ZONDER WOORDEN (maar mijn kinnebakkes doet weer ferm zeer...)

Goed bezig makker

Mark

Dank u mannen, wat zou ik zijn zonder jullie steun ?

De sierlijst in de klankkast is blijkbaar een los element, ik kan het dus eventueel weglaten als het scratchen niet mocht lukken, het zou best een restauratieproject kunnen zijn welk zich daar in de schuur afspeelt...maar ik ga het wel nog proberen !

Voor het overige, ik heb de boel afgebouwd, gereinigd en verschillende lagen hoogglans lagen wit gegeven. Ik spoot ook een mistje grijs van onder naar boven voor wat miniem 3D effect, en nogmaals puur wit van boven naar beneden.

13_zps9268e22f.jpg

Het idee rond de jukebox blijft doorwerken en ik heb besloten om links van het ding een stapel kartonnen dozen met plaatjes (singletjes en LP's) te plaatsen, om nog meer gerelateerde rommel te plaatsen (dank u voor het idee beste Peter VD. !).

Als het schilderwerk nu blijft lukken, weet ik opnieuw wat doen : kartonnen dozen maken en plaatjes inpakken !

Vriendelijke groeten van G (hoezo...tankbouwer ???)

Als het schilderwerk nu blijft lukken, weet ik opnieuw wat doen : kartonnen dozen maken en plaatjes inpakken !

Vriendelijke groeten van G (hoezo...tankbouwer ???)
Als men dan denkt dat het einde nadert bedenkt men gewoon nog iets e om bezig te blijven. :)
Je blijft ons boeien G.

Goed gezien (tankbouwer) muziekliefhebber G.
Ben al benieuwd naar hoe je dat weer uit je hoed gaat tevoorschijn halen...

Mark

Guy, wat als je nu voor je plaatjes gewoon miniatuurtjes maakt van single plaatjes en deze op een strookje dubbelgevouwen zilverpapier kleeft. Dan kan je denk ik ook heel snel en makkelijk de klassieke vouwen in de hoes nabootsen.

Vandaag veel gelegen wegens een aanhoudende lumbago, toch een beetje kunnen maskeren en een houtkleurtje kunnen opbrengen.

Het wit van de basislaag heb ik uitgespaard waar nodig, maar ook dit zal nog bijgekleurd worden richting creme/vergeeld.

De delen die later zilverkleurig worden, heb ik ook wit gehouden als basis voor de metaalkleur.

Het bruin is indicatief, dit zal nog de nodige aandacht krijgen.

De kiesknoppen worden vanzelfsprekend nog grondig aangepakt (kleuren), en er moeten nog 'kaartjes' met liedjes gemaakt worden (homemade decals).

En zoveel meer...

14_zps1afc1e95.jpg

Het begin is gemaakt:$

Laatst bewerkt:
Het zal een prachtwerkje worden, allez dit klinkt wel raar, het is al een prachtwerkje ;)

Terug
Bovenaan