Swaken, ge moogt komen kuisen op de tonen van Rock around the clock van Bill Haley. Ondertussen zal ik een cola drinken uit de automaat.
Wim, tof dat je even binnenspringt, je zal het diorama zeker in het echt zien volgend jaar op een Ledendag !
Tomas, ik zie daar ook graag naar, veel is wel geregisseerd maar toch blijft het leuk om zien.
Ron, een vliegbotsauto...wat een idee ! Je hebt gelijk, het ging te veel worden, maar in mijn hoofd zag het er wel goed uit hoor, het zou me alleen allemaal nog veel te lang duren voor het af zou zijn. Goed dat ik deze beslissing heb genomen !
Mark, zoals steeds, bedankt he beste !
Evel-Knievel, iedereen wordt altijd boos op mij als ik zeg dat het niks speciaals is, en waarschijnlijk komt dat omdat alleen ik weet hoeveel troubles aan het eindresultaat voorafgaan. Ik beschouw mezelf enkel als een doorzetter met genoeg plastic card en aanverwante prul om verder te kunnen.
Tom, in dat geval hoop ik je nog lang te mogen inspireren, dit is een ZWAAR compliment aan mijn adres, merci.
Erwin, bedankt vriend. Less is more, ik heb het er moeilijk mee gehad maar achteraf niet meer. Toen ik begon met proefcomposities te zetten, merkte ik dat de Admiral echt wel overeind bleef, ook zonder de Zündapp etc...
De zolderplanken lagen er bij de uiteinden wobbelig bij en dat is niet de bedoeling. Om ze uit te lijnen, heb ik langs de onderkant een plastic tube gelijmd die als electriciteitsbuis dienst kan doen, deze kreeg al een verf- en verweringsbehandeling. Nu nog wat bevestigingsklemmen ertegen monteren en er een stukje electriciteitsdraad door trekken, richting een 'bakelite' stopcontact tegen de paal links vooraan.
De zolder waar ik wat bescheiden rommel op wil leggen :
Groeten van Guy.