Hoofdsponsor

1/32 slag bij poitiers 1356 [DONE]

Maatje...wat je hier vraagt heeft rechtstreeks te maken met dit mooie projekt;)...je zal zeker niet op je donder krijgen denk ik :laugh::laugh::laugh:...en zoals Peiper aanhaalt...en howto zou prachtig zijn ......;);)

Jullie heb helemaal gelijk PeiperJ en Spaander. Een HowTo is veel beter dan een PM.

euh jongens, ik wil dat wel doen maarre heb toch een vraagske, wa is een PM?:O
ik ben maar ne leek op het gebied van computers.

grt nicolas

Het betekend Private Message
Maar, zoals PeiperJ en Spaander al zeiden, het is beter om het in de "How to" te zetten. Hebben we er allemaal wat aan.
Maar wel doen hé? Ik heb het waarschijnlijk hard nodig om er iets van te maken :)

@cargomaster1. Dat geld voor velen van ons, geloof me!

Laatst bewerkt door een moderator:
en had ook nog eentje beloofd voor de vaandel, maar die komt later wel aan bod , want zoals ik al eerder zei is daar een fout in gebeurt en moet deze opnieuw de pot in.:(

grt nicolas

Nicolas, voor je probeert om in het How-To gedeelte te gaan schrijven :
Maak je How-To op een word of ander document en stuur dit naar ExSerCo.
Hij zet dit document dan om in een PDF-bestand zodat dit minder plaats inneemt.

Mark

heb nog een beetje verder gedaan ( tja da's een langzaam aan project).
Het vest van onze vriend beschaduwt en opgelicht.
Niet te veel natuurlijk omdat dit een soort leder is.
attachment.jpgattachment.jpg
ook bij figuren is er soms een gemis bij details, dat gebeurt hier ook met een schild,de achterkant van het schild was niet " gevoerd" of anders gezegd de canvas loopt niet door naar achteren en mist het effect van echtheid.
daarom doet magic sculp wonderen!;)
attachment.jpg
En nu ik toch wat over had van de sculp , want je hebt altijd overschot , heb ik het verdedigingsschild van onze kruisboogschutter wat bij gewerkt en hem wat beschadigd .
attachment.jpgattachment.jpg
ziezo en wat verder door klungelen.
heb al een howto gemaakt voor de modder , maar excerso is er aan bezig om het in evenwicht te brengen.;)

grt nicolas

Kan niet wachten op de Howtoo :)
Mooi al dat detail werk van u.
Het is genieten om uw proces te volgen.

Dit gebeurt al eens meer dat sommige figuren belangrijke Details missen en dan kunnen we niet anders dan ze zelf toe te voegen,verder zeer mooi verzorgd werk.

Hey Maerlandt,

Ik heb net jouw wereld ontdekt. Fantastisch man en prachtig uitgelegd. Ik ben echt onder de indruk van je werk en ook je opzoekingswerk !

PS: mijn vrouw zegt ook dat modelbouw een obsessie bij mij is geworden :P

Thierry

Terug
Bovenaan