Hoofdsponsor

1/32 slag bij poitiers 1356 [DONE]

Als je daar eens een "SVS" (Stap-Voor-Stap) van zou kunnen maken Nicolas...
Dat interesseert mij wel en het boeit me enorm om dit te zien ontstaan.
Alvast succes met de werken.

Mark

dank u mannen voor de reacties.:)
inderdaad op blad kaligrafeer ik dit, maar op de vaandel zal ik dit doen met een platte (kleine uiteraard) borsteltje,en voor de omlijsting is dit een normaal penseeltje van n°00000.
en zal er een stap voor stap procesje van maken.;)

en zoals de tekst het zegt: " red mij uit de muil van de leeuw!":D
dat is voor de nieuwsgierigen onder ons.;)

Ook van mij een dikke duim voor de SVS.
Alvast bedankt Nicolas.

Mark

hallo beste vrienden, hier volgt de eerste updates van de vaandelbeschildering.
attachment.jpg
dit is befaamde vlagje.
attachment.jpg
als verf gebruik ik lamp black om te starten.
attachment.jpg

eerst worden er potloodlijntjes getrokken om de letters ongeveer even hoog te zetten.
attachment.jpg
om wat precies te zijn,gebruik deze voet om een zekere houding te kunnen aannemen.
attachment.jpg
attachment.jpg

zo zijn we dus gestart! en nu laten drogen.

wordt vervolgd...

grt nicolas

hier nog een kleine update van het slagveld.
jammer genoeg is er een foutje gebeurt met de vlaggen en moet ik opnieuw beginnen,tja kan gebeuren hè?
heb het veld een eerste fase gegeven.
onderlaagje. attachment.jpgattachment.jpg
op naar de volgend fase!

grt nicolas

Tja, accidents happens enne... het slagveld ziet er tamelijk modderig uit, doet me denken aan WO1 :P

Geachte jongeheer Maerlandt, zou u alstublieft mij een PM willen sturen, hoe u die prachtige mooie modderpoel heb gemaakt? (This voor mijn varkentjes ...... :- )
Zonder dollen, mijn volgende diorama wordt een gecrashte\ neergestort Nieuport-17 met de Ford T ziekenwagen in een modderig oorlog situatie aan het front.
Bij voorbaat mijn hartelijke dank

Cor

Kan ook een "How To" van gemaakt worden en geplaatst,zo weet iedereen dan,hoe die prachtige mooie modderpoel is gemaakt. ;)

Ik dacht PM, anders krijg ik weer op mijn kop van, stay on topic! ....................................................................... :P

Ik dacht PM, anders krijg ik weer op mijn kop van, stay on topic! ....................................................................... :P

Maatje...wat je hier vraagt heeft rechtstreeks te maken met dit mooie projekt;)...je zal zeker niet op je donder krijgen denk ik :laugh::laugh::laugh:...en zoals Peiper aanhaalt...en howto zou prachtig zijn ......;);)

euh jongens, ik wil dat wel doen maarre heb toch een vraagske, wa is een PM?:O
ik ben maar ne leek op het gebied van computers.

grt nicolas

Terug
Bovenaan