Goedemiddag Beste Kijkers !
Nog even een update, het einde is in zicht !
Met Streaking Grime for NATO Vehicles heb ik het harde uitzicht van de (overwegend groene) camo wat afgezwakt.
Dit produkt van AK geeft wat stofkleurige strepen weer.
Een gekwetste heeft plaatsgenomen in de openstaande deuren, een ambulancier moet hier nog een helpende hand toereiken. Maar dat komt tijdens het plaatsen op het grondwerkje.
Onder de spatborden is wat modder aangebracht, eveneens zijn de wielen, in lichtere mate, behandeld.
Ook zijn wat pigmentpoeders opgebracht met het penseel en de AB zodat modderspatten gesimuleerd worden.
Een goede tip van Interceptor uitgewerkt : brot, käse, wurst und wein !
De spare tracks op de voorzijde zijn vastgemaakt met wat ijzerdraad.
Nu nog de tracks afwerken en de halftrack is af. Maar hier is een probleem opgedoken, de Metal Burnisher die ik staan had, en reeds eenmaal gebruikt werd, is blijkbaar ten einde werking. De tracks kleurden niet roest zoals de bedoeling was, ze verdonkerden enkel maar wat. Dus Metal Burnisher aan de kant en de AB bovengehaald.
Mijn conclusie : voor de 10 € dat dit produkt kost, (en maar éénmaal gebruikt kan worden), kan je veel primer, verf en pigmentpoeders kopen ! Ik bedoel hier mee : per set tracks een flesje Metal Burnisher tegenover een klein beetje van de andere produkten die dus veel langer mee kunnen...
Groeten Rik