Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet wat je bedoeld, toen ik met een burn-out out te kampen had, was dit ook het enige vaste item dat mij er door hielp, al het andere kon mij gestolen worden. Er waren dagen dat het bouwen vlot ging, op andere ging het totaal niet door gebrek aan concentratie. Ook koken, een andere hobby, heeft mij er door geholpen .Merci Erwin, je kan je niet voorstellen wat de hobby momenteel betekend voor mij, een plaats om echt ZEN te worden..
Jouw reactie betekend veel voor mij, dank U.
Allemaal mooie gebouwtjes. Melancholisch. Wat is architectenkarton ? Willy.Oude kasteelhoeve, beschermd monument
Twee bijna identieke woningen, met een vreemde uitsparing in het dak.
De ene ontbrak een voorgevel, welke is vervangen door een arcade.
De andere was een halve cm lager, daar hielp een stukje styreen.
Om beide uitsparingen in het dak een reden te geven, heb ik een toren gemaakt uit architecten karton.
De huizen zelf hebben al een laagje verf over zich heen gekregen, het ziet er anders maar een plastieken bedoening uit...
Er moet nog verder worden aan gewerkt, zoals aanpassen van de toren voor een betere fitting aan de huizen en wat schilderwerk.
Het (houten) dak van de toren moet ook nog bedekt worden met planken, dit zal gemaakt worden uit reepjes papier.
Bekijk bijlage 381337
Bekijk bijlage 381338
Bekijk bijlage 381339